יום חמישי, 1 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-60

סופי מקבלת מצלמה ונפרדת מהדיירים רגע לפני שהיא טסה לארגנטינה. כמה שווה תמונה של אביבית וצבי מתנשקים, מה מחכה לקותי מחוץ לבית האח הגדול ואיזה ריקוד חדש למדה ויקטוריה? צפו בדוח המלא

גם ביום ב-60 בבית האח הגדול המשיך נושא הנסיעה של סופי לארגנטינה לעניין את הדיירים. שיר הבוקר "אינך יכולה" הזכיר לכולם עד כמה הם אוהבים את סופי, ושרי עודדה אותו ואמרה לה שהיא תסתדר בארגנטינה בקלות. גם אביבית שכנעה אותה שמדובר על חוויה מיוחדת ויכול להיות שלא הייתה עוברת אותה לולא נכנסה לבית האח הגדול, ולבסוף סופי הודתה שהיא מתרגשת.

כדי להתכונן לנסיעה קיבלה סופי מצלמת סטילס מיוחדת, איתה צילמה את הדיירים אחד עם השני ובנפרד. אפילו אביבית וצבי זכו לתמונה מיוחדת של שניהם מתנשקים, עליה סופי אמרה שאפשר למכור אותה באלפיים שקל. מאוחר יותר סיפר קותי לצבי על מערכת יחסים שהייתה לו לפני שנכנס לבית האח הגדול, ומשם המשיכה השיחה לנושא של יאנה וערן. כשסיימו בפינת העישון עבר קותי לחדר, שם הוא וויקטוריה ניסו לשוחח בלי תרגום הדדי.

בצהריים קיבלו הדיירים את מכתב המשימה ושמעו מה מצופה מהם לקראת משחק הכדורגל מול נבחרת ארגנטינה. מיד לאחר מכן נפרדה סופי מהבית בחיבוקים ונשיקות, והאח הגדול השמיע שוב לרגל האירוע את השיר "אינך יכולה".

כשהרוחות נרגעו התפנו צבי וקותי להתאמן על הריקוד אותו הם צריכים לבצע במחצית המשחק מול ארגנטינה, כשבחדר האמבטיה סיפרה יאנה את שרי וגזרה את שערה במספריים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share