יום שישי, 2 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-61

הדיירים בילו במסיבה סוערת עד השעות הקטנות של הלילה והתעוררו ליום מלא רגשות סותרים. איזה חיקוי עשה צבי, מה יאנה אמרה לקותי ואיך אביבית מתאמנת לקראת המשחק בשבת? צפו בדוח המלא

עוד לפני שהיום ה-61 בבית האח הגדול יצא לדרך בילו הדיירים במסיבה סוערת, הכוללת מוסיקה מכל הסגנונות וכמובן גם שירים בספרדית. צבי הצליח להצחיק את אביבית וקותי בחיקויים שונים, כאשר מאוחר יותר כל אחד מהם עבר לחלקים אחרים של הבית כדי להתאושש.

בצהריים סיפר קותי לתמיר על הריב שהיה לו עם יאנה, ובאותו זמן בסלון יאנה גילתה לשרי שקותי אמר לה שהוא אוהב אותה. מאוחר יותר איים קותי על ויקטוריה בצחוק שהוא יגלח את השיער שלה, והכריח אותה ללמוד את המילים "קותי דוגמן".

בערב תהו צבי וקותי יחד עם אביבית האם משחק הכדורגל נגד ארגנטינה יבוטל בשל תנאי מזג האוויר ואחר כך אפילו אימנו אותה עם כדור מאולתר, כשבמקביל ממשיך סער ואיתם ללמוד את ריקוד המחצית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share