יום ראשון, 4 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-62

השלג שהפתיע את הדיירים בבוקר היה רק הסימן הראשון ליום סוער בבית האח הגדול. איך ויקטוריה לומדת עברית, על מה כעסה יאנה ולמה תמיר חושב שצריך להפסיק לבשל? צפו בדוח המלא

בתחילת היום ה-62 שאלה ויקטוריה את תמיר האם אי פעם הייתה לו מערכת יחסים רצינית, אך הוא ענה שלא. יאנה תירגמה ביניהם, ועזרה לשניהם להגיע למסקנה שלמרות שלא הייתה לתמיר מערכת יחסים רצינית הוא דווקא עושה הרבה סקס.

מאוחר יותר כעסה יאנה על קותי ובשיחה פרטית במטבח הסבירה לו שלדעתה הוא לא יודע להתנהג. היא הוסיפה שהיא לא אוהבת שקותי ואביבית מדברים עליה, ואף אמרה שקותי ואביבית הם אותו בנאדם.

בבוקר התעוררו הדיירים אל בית מכוסה בשלג והתרגשו מאוד מהמראה. כל אחד מהם יצא לחצר כדי לגעת ולשחק בשלג וכשיאנה וסער יצאו לעשן הם ניסו ללכת רק על צעדים שכבר קיימים כדי לא להרוס. מאוחר יותר המשיכה ויקטוריה ללמוד עברית, כשאת תפקיד המורה לוקחת על עצמה אביבית. צבי שישב בצד תהה האם ויקטוריה חושבת שכל הזמן יש שלג בישראל או שהיא מבינה שגם הם מתרגשים ממנו כמוה. בצהריים המשיך סער ללמד את קותי את ריקוד המחצית לקראת המפגש מול ארגנטינה, ולאחר מכן התפנה לשיר לבדו במקלחת. את הזמן עד ארוחת הערב העביר תמיר בדגמון פוזות לויקטוריה, שעשתה כאילו היא מצלמת אותו.

בסיום ארוחת הערב המשותפת התפנה תמיר לשטוף את הכלים והתלונן על הלכלוך שמשאירה אחריה אביבית. לאחר מכן החליטו תמיר, סער, איתם ואביבית שעדיף לא לבשל עד שכולם יסיימו את האוכל שנשאר משבת.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share