יום ראשון, 11 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-70

קיבוץ "עין האח" יוצא להפסקה והדיירים מנצלים את השבת לשיחות אישיות ורביצה בחצר. למה סופי חושבת שצבי צוחק על אביבית, מה מצא ערן ליד המקלחון והאם תמיר העמיד להדחה את אחד הצופים? צפו בדוח המלא

ביום ה-70 בבית האח הגדול התעוררו חברי הקיבוץ לצלילי השיר "לדוד משה הייתה פרה" אך קיבלו הפסקה מעבודות המשק ויצאו לחצר כדי לנצל את השמש. בזמן שסער וצבי ישבו בפינת העישון בחרה אביבית לנטוש ולעלות לבדה לנסט כדי לנאום למצלמות על האופי של גברים, וסיכמה שהשהות בבית הפכה אותה לפסיכית.

בינתיים למטה גילה ערן שיש ליד המקלחון פרפר ענק, אסף אותו והראה לשאר הדיירים. מאוחר יותר דיברו סופי ותמיר, באנגלית, על מערכות היחסים של אביבית וצבי וסופי אמרה שאם הייתה רואה שצבי רגיש כלפי אביבית הייתה מגלה רגישות אך לדעתה הוא כל היום צוחק עליה.

בחדר השינה שוחחו צבי, קותי, אביבית ותמיר על סרטים שהם אוהבים ותמיר אמר שיש הרבה דברים שאפשר ללמוד מהסרט "אישה יפה". באותו זמן בחצר הכריז ערן שבא לו לעשות משהו שובב, ואחר כך החל לקלוע תפוזים אל סל מאולתר, להכין באולינג מבקבוקי בירה ריקים ולייצר כפפות אנרגיה מיוחדות.

בערב התכוננו הדיירים לצפייה המשותפת בהעמדה להדחה ולאחר שתמיר שאל האם יראו את זה גם בערוץ 20 תהו צבי וקותי למה הוא שואל את זה, והוסיפו בצחוק שאולי הוא בחר להעמיד להדחה את אחד הצופים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share