יום שלישי, 13 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-72

הדיירים מתחילים להריח את האביב. למה סופי חושבת שאכזבה את האח הגדול, איך אביבית אוהבת שגברים מתייחסים אליה ומה בדיוק עשה ערן עם מגב וחבל? צפו בדו"ח היומי

בלילה העביר ערן את זמנו בקישוט פריצי, הבובה הצהובה של שרי, וכשסיים הניח אותה ליד מיטתה. בבוקר שרי שמחה לגלות את ההפתעה של ערן, והיא לא היחידה שפתחה את הבוקר באווירה חיובית, כי כשתמיר גילה את מזג האוויר השמשי בחצר הבית הוא הכריז שלדעתו החורף נגמר והגיע האביב.

מתחילים לראות את הסוף?
לקראת הצהריים דיברו ערן וסער על כך שבלי לשים לב העונה מתקדמת ושעם הזמן הם מתקרבים לסופה, וסער הודה שזה מוזר. בינתיים בסלון תמיר אמר לסופי שהוא שמח שהכיר אותה, וסופי טענה שלדעתה היא אכזבה את האח הגדול כי במיונים היתה יותר מצחיקה וקופצנית, ותמיר סיפר שמלכתחילה אמר לאח שהוא לא יריב עם אנשים ולא יספק אקשן.
בהמשך אביבית כבר התחילה לתכנן א ארוחת הצהריים, וכשהיא וערן תהו ביחד מה השעה הפכה השיחה בין השניים עד מהרה לעידוד הצבעה - ערן לשרי ואביבית לצבי. מאוחר יותר בסלון יאנה ואביבית ניהלו שיחה אישית על גברים, ובעוד יאנה הודתה שכשהגבר מראה עניין ההתלהבות שלה ממנו יורדת, אביבית טענה שאם הגברים לא מראים לה אובססיה מטורפת - אין לה עניין בהם, ואף סיפרה שכל בני הזוג שלה קראו לה אמא.

בצהריים פצחו הדיירים בטורניר כדורגל סוער שנקטע כשצבי בעט את הכדור לגג, והגברים של הבית הטילו על ערן משימה להוריד אותו. בעזרת מגב, חבל מאולתר והרבה תושייה הצליח ערן להוריד את הכדור לקול קריאות ההתלהבות של חבריו.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share