יום רביעי, 14 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-73

המתח בבית לקראת ההדחה ניכר. למה בכו צבי ואביבית, מה הדאיג את סער ואיך נפתר משבר המגבת של קותי בחדר האמבטיה? צפו בדו"ח היומי

את הערב האחרון של צבי בבית סיימו הוא ואביבית בריב, כשהיא סרבה לצאת מהמיטה ולהצטרף אליו לסיגריה. קותי, שדווקא הסכים לצאת עם צבי לחצר, הכריז שהוא לא המומחה, ונתן דוגמא משלו על הקשיים ביחסים עם יאנה. לבסוף סיכם קותי ואמר שהוא יותר סמרטוט מצבי.
המגבת שהצילה את המצב
את הבוקר פתח תמיר בריקוד ליד השכשוכית בעוד יתר הדיירים התקשו להתעורר, ומאוחר יותר בשיחה בפינת העישון הודה סער שהוא לא יודע מה יעשה אם שרי תודח, וסיפר לתמיר שמאז שיעל ואיתם הודחו קשה לו. בינתיים בחדר האמבטיה מיני משבר התפתח כשקותי גילה ששכח לקחת מגבת וסופי לא הראתה נכונות לעזור, משבר שנפתר בעזרת מגבת פנים שהיתה בסביבה והצילה את המצב.

במהלך שעת הניקיונות דיברו יאנה וסופי על צבי והסכימו שהן היו מעדיפות שהוא יצא ושהן לא אוהבות את הדרך בה הוא מדבר ומתנהג לאביבית, בעוד בחדר השינה אביבית וצבי דווקא השלימו ובכו זה בזרועות זה על רקע השירים הישראלים שהשמיע להם האח הגדול. המתח לקראת ההדחה גבר לקראת הערב, בסיומו הודח צבי ויצא מבית האח הגדול.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share