יום חמישי, 15 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-74

הדיירים יצאו לטיול בשלג אך נתקעו עם הרכב. למה קותי מציע לקרוא לסופי גם כן קותי, את מי בחר תמיר להציל ומה לימד ערן את שרי? צפו בדוח המלא

שיר הבוקר "אם תלך" הצליח להעיר את הדיירים במהרה, אך אביבית נשארה במיטה ושקעה במחשבות. ערן חשב שהשיר היה עליהם אך תמיר תיקן אותו והודיע שהשיר יועד לאביבית בעקבות ההדחה של צבי. לאחר מכן שאל ערן את סער אם לדעתו אביבית כועסת עליו בגלל שהוא לא מביע צער על ההדחה של צבי, ואף סיכם שמערכת היחסים בין אביבית לצבי הייתה קיצונית.

מאוחר יותר קיבלו הדיירים את בגדי החורף ובזמן שהמתינו בחדר השינה העלו השערות באיזה סוג של משימה מדובר. אביבית הקריאה את מכתב המשימה בו סיפר האח הגדול לדיירים שבקרוב ייצאו לטיול קר, כשלאחר מכן הם גם גילו שנתקעו בשלג. סופי הביעה מרמור וקותי הציע לקרוא לה גם כן קותי, בגלל שהיא קוטרית.

בינתיים בתוך הבית נשאר תמיר לבדו בתוך הבית הגדול והחל לחפש את המפתח שיוכל לחלץ את אחד הדיירים. תמיר בחר להחזיר את קותי, שהתרגש מאוד לגלות את תמיר שנשכח מאחור. בינתיים באותו זמן העביר ערן לשרי שיעור בדיבור בקשר, כשאחר כך גם יאנה חזרה לבית לקול צהלותיהם של תמיר וקותי.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share