יום שבת, 17 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-76

משימת השלג הגיעה לסיומה והדיירים התאחדו בתוך בית האח הגדול. מה תמיר חושב על אביבית, למה ליאנה איכפת מה קורה בין ערן לקותי ומה הסיבה האמיתית בגללה צבי הודח? צפו בדוח המלא

היום ה-76 בבית האח הגדול נפתח כשהדיירים שבים להיות מאוחדים לאחר משימת השלג. קותי שאל את אביבית ותמיר אם לדעתם אלו שלא זכו לקבל מסר מהבית יראו משהו מהבית, אך תמיר ענה שהוא לא יודע.

בינתיים בתוך המטבח אמרה סופי לשרי שיש מצב שעלתה בכמה קילו, כי הג'ינס כבר לא עולה עליה, אך שרי התנגדה ואמרה שהוא התכווץ בכביסה. מאוחר יותר ניגש קותי לחדר השינה כדי להניח תפילין ולאחר מכן ניהל שיחה אישית עם יאנה. היא שאלה אותו אם הוא מתכוון לדבר עם ערן בקרוב וקותי תהה מדוע זה כל כך חשוב לה.

בצהריים החלו סופי ואביבית להכין את ארוחת הערב יחד עם יאנה, ושלושת הבנות נזכרו בימים הראשונים שלהן בבית ובאופן בו כל אחת מהן התחברה למישהי אחרת. אביבית אמרה ליאנה שהיא אוהבת להיות קרוב לגברים שלה בדיוק כמוה, ויאנה התעצבנה ושאלה למה היא תוקפת אותה. באותו זמן בפינת האוכל אמר תמיר לשרי, סער וקותי שלדעתו יש לאביבית איזשהו חסך שגורם לה לרצות כל הזמן דברים חומריים.

לאחר ארוחת הערב אמר קותי לאביבית שלדעתו צבי לא נמצא בבית בגלל מערכת היחסים ביניהם. הוא הוסיף שצבי ואביבית התרחקו משאר דיירי הבית ולכן עבור דייר חדש מדובר על מצב בו קשה מאוד להסתגל ולהחזיק מעמד. יאנה נפגעה מהשיחה המשותפת בין אביבית לקותי ואמרה לקותי שיניח לה כי הוא גורם ללב שלה להתרוקן.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share