יום ראשון, 18 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-77

הדיירים מסיימים את משימת השלג ונהנים מהחבילות שקיבלו מההורים. מה עובר על יאנה וקותי, למה תמיר התחבר עם הילדה הכי בעייתית בכיתה ואיזה משחק המציא ערן? צפו בדוח המלא

ביום ה-77 בבית האח הגדול דיירי הבית ניסו להתאושש ממשימת השלג. קותי ויאנה, שנבחרו להינצל על ידי תמיר, ניהלו באמצע הלילה שיחה ברוח "יחסינו לאן", אך גם מצאו זמן להתבדח. סער הצטרף לחדר השינה אחרי מספר דקות והכריז ששניהם צריכים טיפול, בזמן שקותי ויאנה המשיכו להילחם בכריות.

באותו זמן בסלון ניהלה סופי שיחה עם תמיר ואביבית, והודתה שהיא מפגינה הרבה יותר שליטה עצמית ממה שציפתה. סופי חושבת שהיא השתנתה לטובה בתוך בית האח הגדול, ובין היתר גם למדה לסתום את הפה. מנגד, תמיר אמר שכל הזמן היה ילד טוב אך לעומת זאת מצא את עצמו מתחבר לילדה הכי "בעייתית" בכיתה.

אחרי שהדיירים התעוררו והתרכזו בסלון הודיע ערן שהוא הולך לבנות משהו חדש בסלון. כשסיים גילו הדיירים שמדובר במשחק סולמות ונחשים, ותמיר וסופי הסכימו להצטרף אליו. המספר הראשון שתמיר הוציא בקובייה העלו אותו שני שלבים, לעומת סופי שקיבלה את המספר הכי פחות טוב, בדיוק כמו שקותי ניחש - לקול צחוקם של כל הדיירים מסביב.

מאוחר יותר בילוי אביבית ושרי בחדר השינה עם החבילות שקיבלו מההורים. שרי אמרה לאביבית שאמא שלה חושבת שהיא הנסיכה שלה, ואביבית הזדהתה ואמרה שגם אמא שלה כזו. כשהדיירים סיימו לאכול ארוחת ערב שיתפה סופי את כולם בסיפורים על אקסים שהיו לה ומערכות היחסים שלהם עם המשפחה שלה.
עורכי וידאו: איילת יחיא וליאור אלהרר
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share