יום שני, 19 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-78

הדיירים מסכמים את העונה מנקודת מבטם על הספה בסלון. איזה דיאטה תכננה אביבית לסופי, ממה מפחד סער, והאם באמת מה שהיה הוא שיהיה? צפו בדו"ח המלא
בשעות הערב תכננה אביבית תפריט דיאטטי לסופי, והבטיחה לה שתוך שבוע הבטן שלה תתחיל להיות שטוחה, והקילוגרמים יתחילו לרדת, אך סופי היתה ספקנית והזהירה את אביבית מראש שאם יהיו ערמונים בבית היא לא תוכל להתאפק.
כל העונה על הספה
את הבוקר החדש פתחו הדיירים איש איש בשגרתו, ולקראת צהריים כולם התחילו להתאסף בסלון שם סיפר סער איך התחיל לעשן, ואיך כמות הסיגריות הלכה ועלתה ככל שהתקופות בחייו הפכו מלחיצות. בהמשך התרווחו הדיירים על הספה ודיברו על המקום עליה שהולך וגדל עם הזמן. לסיכום קותי נשא נאום קצר שמתאר את כל העונה דרך שיחות הסלון בצורה הקולעת ביותר. השיחות נמשכו וסופי אביבית ותמיר דנו בכמות הקילוגרמים שהעלו בבית, בפינוקים שקיבלו ובמספר השנים שנותרו להם לחיות.
סער מפחד מתבניות
בינתיים בפינה אחרת של הבית סער הודה בפני ערן שהוא קצת חושש מלשבת כל היום ביחד בסלון, משום שהוא יודע שהדיירים עלולים לעלות לו על העצבים. השיחה בין השניים המשיכה בנסט, כשסער אמר שהוא חושש לאבד שליטה על מה שאנשים חושבים עליו. הוא הוסיף וסיפר שתמיד ניסה לברוח מתבניות, ולכן גם היה לו קשה להיות באמת חלק מדברים. עכשיו לעומת זאת, כך הוא חושש - אין לו ברירה אלא להיות פליט ריאליטי.

באותו הזמן הסלון עדיין שקק שיחות, והדיירים קראו פסוקים נבחרים מתוך ספר קוהלת, ודנו במשמעות המשפט "מה שהיה הוא שיהיה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share