יום שלישי, 20 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-79

הדיירים מעבירים את היום בשיחות. מה המוטו של סופי לחיים, לאן לוקח קותי בחורות בדייט ראשון ולמה סער חושב שכולם אובייקטים ביצירת אומנות? צפו בדו"ח המלא

היום ה-79 נפתח כשתמיר, ערן, סער וקותי התיישבו על הספה בסלון וערן שאל את קותי לאן הוא לוקח בחורות בדייט ראשון. קותי סיפר שאת הפגישות הראשונות שלו הוא מעביר בדרך כלל באוטו, והודה שאם הבחורה מוצאת חן בעיניו הוא גם מזמין אותה הביתה. בהמשך התבדחו הדיירים על חשבונה של סופי וטענו שהמוטו שלה לחיים נע בין "בכל דבר טוב יש פן שלילי" ל-"החיים קצרים - תתלונן".

אובייקטים ביצירת אומנות
בהמשך, בנות הבית התלוננו שלא הביאו לעונה הנוכחית אף חתיך אמיתי וסופי עדכנה את יאנה ברכילות ישנה על עתי, מתמודד העונה הקודמת. בצהריים דיברו סער ויאנה על ההדחה הצפויה ויאנה חיקתה את קריאות הקהל שישמעו בזמן הקראת המספרים של כולם.
אחר הצהריים ניהל סער עם הדיירים דיון פילוסופי על ההבדל בין צופה למופיע, וטען שהם יכולים לחוות את חווית הצפייה למרות שהם נמצאים בתוך הבית ושהחיים שלהם הפכו ליצירת אמנות, בה הם עצמם האובייקטים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share