יום רביעי, 21 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-80

הדיירים העבירו יום אחרון עם סופי וערן. איך אביבית ניסתה להציל את הפרפר הפצוע, מה סיפר קותי על יאנה והאקס שלה ולאיזה דיירות הציע ערן להתקלח ביחד? צפו בדו"ח המלא

את הבוקר שלפני הדחתם של ערן וסופי העבירו הדיירים בשמש החמימה, אחרי שבחדר האמבטיה ערן הציע ליאנה וסופי להתקלח ביחד.

בחצר קותי אמר לתמיר וסער שבטח מחוץ לבית יש שלט "נא לא להאכיל את הדיירים", רעיון ששעשע את כולם, ובהמשך אמר תמיר שאולי בעונה הבאה יעבוד בתור נינג'ה. לקראת הצהריים זיהתה אביבית פרפר פצוע, וכדי לעזור לו החליטה למהר למטבח ולהכין לו משהו לאכול. מאחר והיא לא ידעה מה פרפרים אוכלים, היא פוררה עבורו קורנפלקס, אך קותי אמר שהפרפר אוכל צוף. תמיר התנדב לעזור לאביבית ולפרפר, הרים אותו בעדינות והניח אותו על פרח.

שיחה כנה בין אביבית וקותי
בהמשך בחצר ניהלו אביבית וקותי שיחה כנה על היחסים ביניהם. קותי הודה שהוא מתחרט על כך שהוא ואביבית לא חברים, ואביבית טענה שהיא מרגישה לבד בבית. קותי אמר שהוא מרגיש באותו המצב, וסיפר לאביבית שבימים האחרונים יאנה מדברת על האקס שלה. אביבית הכריזה שאם כך - אז זאת חוצפה שהיא מבקשת שהם לא ידברו.
בהמשך גם סופי ושרי דיברו על בדידותה של אביבית ושרי הדגישה שהיא דווקא מבלה איתה הרבה, אך בסופי הודתה שקשה לה. לקראת הערב דיברו סופי ויאנה על ההדחה הצפויה, וסופי הודתה שקשה לה לדמיין את המצב שבו תצא מהבית, אך בהמשך הערב סופי אכן הודחה, נפרדה מכולם בחיבוק, ויצאה מהבית לקול קריאות העידוד של הדיירים. דקות אחריה יצא מהבית גם ערן, והותיר בסלון שישה דיירים המומים בלבד.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share