יום חמישי, 22 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-81

שישה דיירים בלבד נשארו בבית האח הגדול וכולם מחפשים דרכים להעביר את הזמן. איזה מסר השאיר ערן ליאנה, איך תמיר חוגג יום הולדת ואיזה דייר אביבית יודעת לחקות? צפו בדוח המלא

בתחילת היום ה-81 ביצעה יאנה חיפוש במגירות של הדיירים ומצאה משהו שהשאיר לה שם ערן. היא פתחה את ההפתעה ומצאה פקק, אך את המסר המסתתר מתחת לפקק לא הצליחה לפענח. לאחר מכן ניגשה יאנה אל קותי כדי לחבק אותו ומשם המשיך החיבוק לשיחה אישית, בו יאנה שואלת את קותי אם הוא מרגיש יותר נוח כשהיא לא נמצאת.

שיר הבוקר "בדד" סימן עבור הדיירים יום חדש, כשאביבית, קותי וסער שמחים על הבחירה של האח הגדול ומצטרפים בשירה קולנית. מאוחר יותר ישבו תמיר, סער, אביבית ושרי בסלון ודיברו על תאריכי יום ההולדת שלהם. כשקותי ויאנה הצטרפו סיפר קותי לנוכחים על הפעם הראשונה בה גילו ההורים שלו שהוא מעשן.

לקראת הערב הראתה אביבית ליאנה איך היא עושה חיקוי שלה, ויאנה החזירה בחיקוי משלה. לבסוף סיכמו שתיהן שעוד מעט זה נגמר אז כבר לא איכפת להן ואף נכנסו לחדר האח הגדול כדי לבקש מוזיקה. האח נענה לבקשה, וכל הדיירים הצטרפו לריקודים משותפים בסלון ובחצר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share