יום שבת, 24 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-83

המתח לקראת הגמר ההולך וקרב גובר. למה סער חושב שיאנה התפתחה כבן אדם, איך תמיר מקווה שהאח הגדול יפנק את החמישייה הסופית ואת מי קותי רוצה לראות בגמר? צפו בדו"ח המלא

את הבוקר שאחרי משחק הזיכרון פתחו הדיירים באווירה טובה כשתמיר גילה שהאח הגדול דאג להם לגלידוניות, עוף ואפילו שמרים, והודה לו על כך מקרב לב.

בהמשך דיברה יאנה עם סער על כך שלמרות שהיא חצי מוסלמית היא גדלה כיהודיה, והודתה שהיא חוששת מאיך שהדברים יתקבלו בעיקר משום שיש לה אחים קטנים. סער אמר לה שלדעתו אנשים שצריכים להתמודד עם זהות מבולבלת לא לוקחים דברים כמובן מאליו ולכן גם מתפתחים יותר כבני אדם. הוא הדגיש ואמר שככל שאתה צריך להתגבר על יותר מכשולים בלהבין את עצמך - יש יותר סיכוי שתצא "בן אדם".

ליאנה יש שמיעה סלקטיבית?
בצהריים נהנו כל הדיירים מהשמש בחצר ואביבית ותמיר הסכימו שנראה כאליו חודש עבר מאז עזיבתם של סופי וערן. בהמשך תהה תמיר אם יש סיכוי שכשיישארו בבית רק חמישה אנשים האח הגדול ידאג גם לבישולים.
אחר הצהריים בפינת העישון תהו יאנה וסער מה עושים בבית כל אלה שהלכו, ויאנה חידדה ואמרה שמה שמדהים הוא שהם עדיין פה. לקראת הערב יאנה שאלה את קותי את מי הוא מעדיף לראות בגמר, ולאחר שלחצה עליו אמר קותי שהוא מעולם לא אמר מי לדעתו יהיה בגמר והדגיש שיאנה שומעת רק את מה שהיא רוצה לשמוע.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share