יום שני, 26 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-85

הדיירים מתחילים לספור לאחור את הימים שנשארו להם בתוך בית האח הגדול. מתי יגיעו התוספות של אביבית, למה תמיר ביקש חתימה מסער וממה קותי קיבל מכה? צפו בדוח המלא

בתחילת היום ה-85 סיפרה אביבית לסער על כך שהיא מתרגשת מתוספות השיער שמביאים לה, ולאחר מכן יצאה לחצר כדי לחשב ביחד עם תמיר וקותי כמה זמן הם כבר בתוך בית האח הגדול. כשקותי ניסה לקום מפינת העישון הוא קיבל מכה חזקה בברך, אך את יאנה זה דווקא הצליח להצחיק.

לקראת הצהריים הקריא סער לשרי ולאביבית מתוך התנ"ך את סיפור המאבק בין דוד לגולית והוסיף פרשנות אישית. בינתיים בחצר בילו קותי ויאנה בשמש, וקותי ניסה לשכנע אותה לקום כי המטבח נפתח אך היא הזהירה אותו שזה לא נשמע טוב.

בערב התחילו הדיירים לחשוב מה יקרה כשייצאו מהבית, ותמיר המחיז לסער הצגה בה הוא בתפקיד של מעריץ וסער הוא סלב ממנו הוא מבקש חתימה. לאחר מכן הם יצאו יחד לפינת העישון והסכימו שגם שמונה ימים בתוך הבית זה יותר מדי וסער גם הודיע שנמאס לו מהסייגים שהם מוסיפים אחרי כל משפט שיוצא להם מהפה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share