יום שלישי, 27 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-86

המתח בין אביבית ויאנה העסיק את הדיירים. מה אמרה אביבית לתמיר, למה יאנה מצפה להתנצלות והאם קותי מעדיף להישאר לבד? צפו בדו"ח המלא

כבר בתחילתו של היום אביבית אמרה לתמיר שאלו שלושת החודשים הקשים ביותר שעברה בחייה, ותמיר טען שעבור כולם מדובר בהתמודדות לא פשוטה. אביבית הדגישה שמצבה קשה יותר משום שהיא לא אכלה שוקולד, תמיר ניסה לדחוק בה לאכול כפית, אך אביבית הכריזה שהיא לא תשבור את הדיאטה בה פצחה לרגל סיום העונה. בהמשך יצאה אביבית לבדה בחצר, פנתה לאמה, אמרה שלא מבינים אותה בבית וסיכמה במשפט: אם אין אני לי - מי לי.

יאנה לא עוברת בשתיקה
בינתיים בבית יאנה הסבירה לשרי שהיא לא רוצה שאביבית תהיה לבד, אבל שהמינימום שהיא צריכה לעשות זה לבקש סליחה, משום שיאנה נפגעה וחושבת שאביבית יצאה גזענית. שרי טענה ששתיהן פגעו אחת בשניה, אך יאנה התעקשה שיש דברים שלא עושים ושהיא לא יכולה לעבור עליהם בשתיקה.

את המשך היום העביר סער בשכשוכית, בעוד בסלון שאלה יאנה את קותי אם הוא רוצה שהיא תשאיר אותו לבד, אך לא קיבלה תשובה ישירה. בהמשך, כשיאנה החליטה לקום ולהשאיר את קותי על הספה, הוא דווקא קרא לה לחזור, וכשיאנה סרבה קותי סיכם ואמר ש"נשים זה עם".

אחר הצהריים סער ויאנה ישבו בחצר והבחינו במסוק שעובר מעל הבית. יאנה טענה שהמסוק הגיע כדי לצלם אותם והוסיפה שיהא לא מבינה מי מרים מסוק בשביל לצלם שני אנשים יושבים ומעשנים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share