יום חמישי, 29 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-88

הדיירים מתחילים לחשוב על היציאה מהבית ומשימת העיתון מתחילה. למה ביקש תמיר חתימות מכולם, מי קיבל את תפקיד העורך הראשי ומה רצה קותי כשנכנס לבית האח הגדול? צפו בדו"ח המלא

הדיירים פתחו את הבוקר עם השיר "בתוך נייר עיתון", וחמשת הפיינליסטים כבר התחילו לחשוב על היציאה הקרבה מהבית. תמיר הכריז שמכייון שהוא יודע מראש שהאחייניות שלו יהיו מעוניינות בחתימה של הפיינליסטים הוא מבקש מכולם להעביר לו את חתימותיהם בהקדם, ובהמשך נזכרו הדיירים שפסח מגיע וסער תיאר את היציאה מהבית כיציאה מעבדות לחירות.

משימת העיתון החלה
בצהריים התחילה משימת העיתון כשהדיריים גילו שהם חברים במערכת "המהדורה האח-רונה". שרי, כתבת המוזיקה, טענה שהחלוקה בינה ובין יאנה, כתבת האופנה, היתה צריכה להיות הפוכה כי היא לא מבינה במוזיקה, וקותי התאכזב לגלות שהוא לא כתב הספורט אלא הכתב הכלכלי. בנוסף, גילו הדיירים שהם עומדים לערוך ראיונות עומק זה עם זה.

יאנה שמחה לגלות שמכונת הכתיבה שהוצבה בבית פועלת ונהנתה לקחת על עצמה את תפקיד המזכירה האישית של סער, העורך הראשי. בהמשך התפנתה יאנה לעבודתה כעורכת מדור האופנה וערכה עם תמיר ראיון בו הוא סיפר לה מה הוא מתכנן ללבוש לגמר הגדול.
קותי בא לנוח
לקראת הערב קותי ייעץ לתמיר בעריכת מדור הבידור, סער העורך הראשי עבר עם יאנה על מדור ה"אח או פח" שהיא הכינה ושרי התפנתה לראיון אישי עם קותי, שסיפר לה שהוא בא לתכנית כדי לנוח כי חיפש שקט מהחיים, אבל בדיעבד הבין שטעה והודה שלא דמיין שהחיים בבית האח הגדול מתנהלים כפי שהם אכן מתנהלים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share