יום שישי, 30 במרץ 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-90

הדיירים פותחים את סוף השבוע האחרון בבית. מה חשף קותי לגבי ההיסטוריה של נילס והאווזים, באיזה מקום סער רוצה לצאת מבית ואיך סגרו שרי וסער את הלילה? צפו בדו"ח המלא

את בוקר יום שישי פתח תמיר בריקודים לצלילי השיר פפראצי של ליידי גאגא, וכשסער התעורר אף הוא ניסו השניים להבין מה השעה והאם ייתכן שהעבירו את השעון לשעון קיץ, לאחר שהבחינו שקו השמש לא נמצא במקום הרגיל שלו לשעות הבוקר. מאוחר יותר הצטרף גם קותי לחצר וסיפר לסער על הריב האחרון שלו עם יאנה, שפגע גם בתיפקודו במשימה האחרונה. לקראת הצהריים זימר תמיר את שיר הנושא מתוך הסדרה 'נילס', וקותי ניהל איתו שיחה על הסדרה המיתולוגית, כשהוא טוען שנילס פיטם אווזים מאחורי הבית ואף הוסיף שמשפחת הולגרסון הם משווקים ידועים של כבד אווז.

סער רוצה לסיים במקום הרביעי
בהמשך היום החלו הדיירים להכין את ארוחת השישי כשלפתע קותי נחתך, ובעוד שרי ותמיר מטפלים בו גם יאנה הצטרפה וחבשה את אצבעו. מאוחר יותר סער אמר לתמיר שהוא רוצה לצאת שני מהבית ולהיות במקום הרביעי, והוסיף שלא אכפת לו להיות חמישי אבל שנראה לו שזה מעניין לשמוע את יציאת הדייר הראשון מבפנים.
בערב הדיירים קיבלו את השבת, הדליקו נרות וערכו קידוש, כשגם האח הגדול ברך אותם בשבת שלום, אך המתח בין קותי ויאנה לא פג. בלילה נפרדו סער ושרי מהצופים בברכת לילה טוב לפני שהלכו לישון, ואיחלו להם ליל שישי מהנה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share