יום שישי, 16 במרץ 2012

סער מקבל מסר מהבית

במסגרת המשימה שהתקיימה השבוע, כל דייר קיבל מיקיריו חבילה עם מסר וחפצים אישיים. צפו בסער פותח חבילה שהעבירו חבריו בה הוטמן גזיר עיתון מהימים האחרונים

הדיירים בבית האח הגדול סגורים ומנותקים מהעולם כבר יום מ-75 ימים, ולכן אינם מודעים לשום דבר שקורה בחוץ. אך במסגרת משימה שהתקיימה השבוע, כל דייר קיבל מיקיריו חבילה עם מסר וחפצים אישיים. בחבילה שהעבירו חבריו של סער סקלי הוטמן גזיר עיתון מהימים האחרונים. על פי חוקי הפורמט על הדיירים להתנתק מהמתרחש מחוץ לבית. לכן, עם קבלתו התבקש סער להחזירו לאח הגדול.

זוהי לא הפעם הראשונה שקרובי משפחה מנסים להעביר לדיירים בתוך הבית מסרים. זכור הניסיון מהעונה הראשונה של בן זוגה של רנין להעביר מסרים מאחורי תמונה, מסוקים שמרחפים מדי עונה מעל הבית עם הודעות תמיכה ומסרים לדיירים ועוד.

הפקת האח הגדול מודעת לגעגועי המשפחות והחברים ומזכירה גם להם שהגמר הגדול מתקרב ובעוד שלושה שבועות יוכלו לחבק ולעדכן את הדיירים בכל מה שקרה בזמן ששהו בבית האח הגדול. את כל מה שקרה במשימת אבודים בשלג, כולל המסרים מהמשפחות תוכלו לראות במשדר המרכזי ביום ראשון בערוץ 2.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share