יום ראשון, 25 במרץ 2012

איילה רשף: "פעם אחת אני ואלירז באותו צד"

היינו עם פליטת "האח הגדול" ברגעים שגילתה שמה שאמרה על אלירז והכדורים הפסיכיאטריים הוצא מהקשרו והודלף לתקשורת. רמז: זה לא נראה נעים בכלל. הצצה מיוחדת

בשבוע שעבר, שיא פרשת הכדורים בבית "האח הגדול", דגמנה איילה רשף למותג אופנה מקומי, רק מה - ציטוט פרטי שלה דלף לתקשורת, הסיפור התנפח ויצא מהקשרו לדבריה של המיני-סלב. "עשינו סט צילום, יש לי 40 שיחות שלא נענו, מיליון אס.אמ.אסים. ראיתי מה קרה וחשכו עיניי", היא מספרת.

רשף התייחסה לידיעה שעלתה ברשת, על כך שאמרה שגם אלירז קיבל גם הוא כדורים פסיכיאטריים בזמן שהותו בבית "האח הגדול", מה שלדבריה של איילה הנסערת לא נאמר כך והוצא מהקשרו. המדליפה היתה היח"צנית של המותג. "מה שאמרתי הוא שהדיון של השניים בכנסת היה מרתק. אני כבר חודש מנסה לשמור על תדמית נקייה, וככה להוציא אותי בתדמית רעה זה שוב 'האח הגדול', בא לי לקחת את הדברים וללכת".

איילה נפגעה אישית, במיוחד כיוון שהיא עדיין עובדת במסגרת "קשת" ומראיינת את המודחים בצאתם מהבית. אחרי שהיח"צנית שעשתה את הטעות פוטרה, איילה רק מוסיפה על "האח הגדול" ש"כל אחד נכנס לתוכנית הזו במודע. אם היו אומרים לי לקחת כדורים ואני אדם בוגר - לא הייתי עושה את זה". איילה ניסתה לשוב לעבודה, אבל עד שלא דיברה עם אלירז והסבירה לו אישית שלא אמרה את הדברים, לא יכלה לשוב לעבודה. "פעם אחת אני ואלירז באותו צד. זה מה יש", היא אומרת. מסובך
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share