יום רביעי, 14 במרץ 2012

ליהיא: "אביבית תרוויח מההדחה של צבי"

ההדחה של צבי פורטל מבית האח הגדול לא הפתיעה את חברי הפאנל של "אחי, נדבר בבית": "ברור שהוא בחוץ בגלל שהוא חדש, אבל בשבוע האחרון הוא חפר יותר מדי", אומרת ליהיא. "בעיניי מה שלא מוצא חן בעיניי הצופים זה דווקא היחס שלו לאביבית", סיכם גואל

גואל פינטו וליהיא גרינר פגשו את זוהר ישראל בתכנית האינטרנטית "אחי, נדבר בבית", ואף אירחו את המודח הטרי איתם ישראלי. הנושא הראשון בו דנו חברי הפאנל היה כמובן ההדחה של צבי, אשר לא הפתיעה אף אחד מהם: "ברור שהוא בחוץ בגלל שהוא חדש, אבל בשבוע האחרון הוא חפר יותר מדי. הוא לא יודע לקחת את הדברים בצורה הנכונה, הוא יותר מדי רגיש", אומרת ליהיא. "בעיניי מה שלא מוצא חן בעיניי הצופים זה דווקא היחס שלו לאביבית", מודיע גואל. "היחס הזה מעורר פלצות".
ומה יהיה עכשיו עם אביבית? אם שואלים את ליהיא, גואל והאורח המיוחד איתם ישראלי כנראה שההדחה הזו תעשה לה רק טוב: "היא תדבר עם כולם ותרגיש הרבה יותר בנוח", מסכימים גואל וליהיא.

גואל: "שרי לא הפתיעה אותי"
איתם אמנם התוודה על כך שהוא עוקב אחר מה שקורה בימים האחרונים בתוך בית האח הגדול, אך מנגד הוא דיבר הרבה על האהבה שהוא מקבל ברחוב. "אני חושב שקל יותר לגשת אליי, כי אנשים לא רואים בי רק דמות. הם יודעים שאני איתם מהאח הגדול והעובדה שאני עיוור כבר לא מפריעה להם", מספר איתם.
אחת החברות של איתם בבית הייתה שרי, שבימים האחרונים התגלתה כדיירת מאוד דומיננטית. "אני לא מסכים שגילינו אותה רק עכשיו כי תמיד היה לה מה להגיד", אומר גואל. "בשיחה שלה עם קותי ראינו בפעם הראשונה מישהי שחווה דייר בתוך בית האח הגדול באותה צורה שאנחנו חווים אותו מבחוץ".
אך האם גואל, ליהיא ואיתם מסכימים עם מה ששרי אמרה על קותי בנוגע לכך שהוא בורח מעימותים? "לקותי יש חן רב והוא אפילו מצליח לשעשע אותי, אך יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מתכונות האופי הבולטות שלו - הילד בן 30", מפרשן גואל. "הוא פשוט ביג בייבי", מסכימה ליהיא. "למעשה, בניגוד לזוכים של עונות קודמות, אף אחד מאיתנו לא יכול לומר שקותי הוא המנצח הוודאי של העונה", מסכם גואל.
אז האם יש סיכוי לדייר חדש להגיע לגמר? עינב ויינר הצטרפה גם היא לחברי הפאנל, וניסתה לבדוק יחד איתם מה חסר לכל הדיירים החדשים ולמה הם לא מגיעים רחוק.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share