יום שישי, 9 במרץ 2012

צפנייה מסכם את אירועי ערב

כי קצת ריספרדל עוד לא הזיק לאף אחד. אה, רגע.
01. בכנות, התאכזבתי שדלית לאומי לא הגיעה הערב לסנגר על הפקת האח הגדול. אם כבר מאווררים כל מיני אנשים שכבר מזמן לא מעניינים אף אחד ולמעשה לא עניינו אף פעם (היוש אביב סביון, לא זיהיתי אותך בלי הנפיחות). אני ממש מקווה שסיפור הכדורים הזה מאחורינו. די, זה היה משעשע לכמה ימים ועכשיו זה סתם מטריד. בעיקר כי מיום ליום הגרסה של סער שיינפיין נשמעת מופרכת יותר ויותר ("פוצצתי את הסיפור בגלל בחורה שאני לא מכיר שניגשה אלי בפאב". ברצינות?). ואנחנו כאן בכלל בשביל דברים אחרים.
02. בטח לא בשביל להכיר חברים חדשים. גאד, אני לא מאמין שסופי אמרה את זה. רק על היציאה הנהדרת הזו מגיע לה לקחת את המיליון. מאות מתמודדי ריאליטי בישראל וסוף סוף מישהו מהם השתמש בקלישאת הריאליטי הגדולה מכולן. האם סופי יכולה להיות יותר מושלמת? אני כל כך הולך לארגן לה מטה הצבעות בגמר.
03. אשמח לנצל את הפלטפורמה הזו כדי להודיע לדני דנון וליאיר גלר שבגלל שראיתי שהכניסו ספר קוראן לאח הגדול, רכשתי עותק מהספר הקדוש וגם התחלתי לקרוא אותו. גם הראיתי אותו לחתולים שלי. אנחנו מעיינים בו בצוותא. בדיוק הגענו לקטע בו מסבירים איך מכינים מצה כשרה לפסח מדם של ילדים יהודים שאפשר למצוא בהתנחלויות. אני תוהה כמה אלפיות שניה עברו מאז שצבי פורטל שמע את המילה "קוראן" ועד שהוא נכנס למצב סער שיינפיין ולא רצה להכניס לבית את מפת המחסומים הקוראן.
04. אין באמת צורך שנחזור שוב על הפסקה בה אני כותב כמה צבי פורטל הוא אדיוט מתלהם שבטוח שיקרה אסון אם בית האח הגדול יקבל לקרביו ספר, כלומר חפץ דומם. ויפה עשה סער סקלי כשלעג ל"קדושת ישראל" שתיפגע. בגלל ספר. אם כי הייתי מוותר על האורגזמה הרוחנית של האחרון כשראה את הקוראן וזעק "וואו וואו וואו" משל ראה את אביבית בלי ריסים מלאכותיים.
05. והקטע של אביבית שמסרבת ללכת בלי ריסים, זה בגלל שהיא גבר, נכון? אחרי הכדורים הפסיכיאטריים וההדחות הפיקטיביות חסרה לנו רק עוד שערוריה אחת. כמו מוות של מפורסמים, הן תמיד באות בשלשות. אבל אני מבין את החששות של אביבית. מזכיר לי כמעט את חולי הסרטן שמפחדים להיפרד משיער ראשם. כי אתם יודעים, שיער הוא סימן לגבריות מתפרצת. מ.ש.ל.
06. הרגע הטבעי של הערב: אביבית מסתכלת לעבר המצלמה, מסדרת את השיער, מתחילה לשיר שיר לאמה ואז פורצת בבכי פלוס בדיקת זום של מצלמה אחרת. ההארה של הערב: קותי זועק: "אני לא שפן ניסיונות, בובה שישימו אותי איפה שבא להם" ולא מודע שאכן, הוא שפן ניסיונות, בובה.
07. אני מניח שזה רק בראש שלי. וסביר להניח שזה רק בראש שלי אבל הפליטה של סופי לגבי שני האחים ההומואים שאוהבים את סער וערן זה הכי רפרור לסרן. אני כל כך שמח שהעלילה הזו מקבלת מקום מרכזי בערוץ 2. די להדרה! אגב, אפשר לבקש ממישהו שידאג לספין אוף של הזוגיות המלבלבת בין וולטר הכלב וזואי, החמוסה הפלסטינית שסער הציל מרפיח?
08. הרפרור הזה היה כמעט מרגש כמו הרפרור של ארז טל לזמן המסך הנעלם של שרי. ואני קצת לא מבין מדוע טל התפלא. זאת אומרת, יש דיירים אחרים חסרי תועלת בבית שלא עושים כלום ועדיין מקבלים זמן מסך (כן תמיר, זה אתה. לא, אל תבכה. אתה כל כך רגיש ומיוחד. Not). אבל שמחתי לראות ששרי קיבלה הערב זמן מסך. האלימות המילולית שספגה מצבי פורטל לא הייתה יכולה לעבור בשקט. כמובן שאם סער שיינפיין לא היה פותח את הפה שלו, ד"ר רבינוביץ' כבר מזמן היה מרגיע את שרי. אבל שיינפיין דיבר ועכשיו שרי במצוקה. אני מקווה שהוא מרוצה.
09. אז יורם זק הוא שמעון פרס. לא ראיתי את זה מגיע. לאורך שנים, פרס סבל מתדמית הלוזר עד שהגיע לשיבה טובה והפך להיות כוכב רשת. וזק, לא משנה מה יעשה בעשור הקרוב, יסבול מסיפור הבולבול בין השדיים. אפשר היה לעשות מטעמים מהתוכנית ששודרה הערב. צבי טוען שהוא "שלושה ימים עם העטינים בידיים" בזמן שקותי מנסה "לנער פטמה שלא עובדת". כן, יורם זק הוא שמעון פרס.
10. אני לגמרי במחנה עין האח איחוד. ואתם?
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share