יום רביעי, 14 במרץ 2012

הסוד של קותי נחשף: אוהב או לא אוהב את האח הגדול?

האח הגדול ביקש מצבי, שרי וקותי לסכם את השהות שלהם בבית למקרה ובו אחד מהם יודח. אך בעוד שרי וצבי העדיפו להתמקד בחוויה שעברו, קותי גילה מה הוא באמת חושב על התכנית. או שלא

בסיום משימת הקיבוץ הצביעו הדיירים באופן פומבי והעמידו להדחה שלושה דיירים: צבי פורטל, שרי שימחוב וקותי סבג. יום לפני ההדחה עצמה התבקש כל אחד מהמועמדים להיכנס לחדרו של האח הגדול ולנסות לסכם איתו את התקופה. שרי סיפרה כמה היא נהנית, צבי הודה שיש לו הרגשה שדווקא קותי יודח וקותי עצמו מצא זמן להשתעשע. "עוד לא מיציתי", פתח קותי. "יש לי אג'נדה מסוימת שעוד לא פרשתי בפני הציבור. אני לויאלי, אובייקטיבי, סובייקטיבי, אינטגרלי, אני לא מעורר אנטגוניזם וכל המילים האלה בלועזית שנשמעות טוב". "לא מתאים ללכת הביתה", המשיך הדייר ואפילו גילה מה יספר על האח הגדול במידה ואכן יעזוב: "איך אני מסכם את התקופה? תכנית חרא, הפקה חרא, חבל שבאתי לפה, אני מצטער שנרשמתי ב-mako, איזו טעות שבאתי לפה, חבל לך על הזמן". "עכשיו תשאל אותי מה אני אספר אם לא אצא מחר", ביקש קותי מהאח הגדול ואף ענה: "פגשתי פה אנשים מדהימים, אני אומר לך. איך הם טיפול בי ודאגו לי באודישנים ובשלבים המתקדמים ואף פעם לא החסירו ממני שום דבר".
לאחר מכן האח הגדול וקותי עשו עוד כמה סימולציות: מה קותי יגיד אם הוא יודח, ומה קותי יגיד אם הוא יישאר. אז מה הסודות של קותי? צפו בקטע המלא.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share