יום חמישי, 22 במרץ 2012

גואל: "ערן נפתח מאוחר מדי"

ההדחה הכפולה של סופי וערן הצליחה לתפוס את גואל וליהיא לא מוכנים: "אני באמת לא מבינה", הודתה ליהיא. "אבל יכול להיות שזה שסופי לא הועמדה להדחה קצת הסיט אותה מהפוקוס"

גואל פינטו וליהיא גרינר פגשו את זוהר ישראל לתכנית נוספת של "אחי, נדבר בבית" ופתחו בניתוח ההדחה הכפולה והמפתיעה. "אני באמת לא יודעת למה סופי הודחה", הודתה ליהיא. "תשמע, הבחורה עד הרגע האחרון לא הפסיקה להתלונן", הוסיף גואל. אך האם הטיסה לארגנטינה חירבה לה את הגמר? לא אם שואלים את ליהיא: "אני לא חושבת שזה עושה משהו", אומרת גרינר. "עם זאת, יכול להיות שזה שהיא לא הועמדה להדחה קצת הסיט אותה מהפוקוס".

גם ההדחה של ערן, שדווקא בפרקים האחרונים הצופים ראו אותו נפתח נפתח, הצליחה לתפוס את גואל וליהיא לא מוכנים. "סופי לא חזרה מהחופשה וזאת לעומת ערן שפרח בשבועיים האחרונים, אבל כנראה שזה היה מאוחר מדי", ניתח פינטו. "לדעתי זה מאוד פשוט: יש בבית דמויות דומיננטיות יותר", אמרה על כך ליהיא.

אפילו לאורח המיוחד צבי פורטל היה מה להגיד על ההדחה: "מדובר על הדחה כואבת", הוא אמר ומיד המשיך: "מה יהיה עם אביבית? אני מחכה לה. היה בינינו רומן אמיתי. בלי קשר למה יהיה בעתיד, בתכנית עצמה היינו ממש קשורים. מהרגע שהגעתי אביבית התחברה אליי ואני אליה".

אם שואלים את ליהיא וגואל, כנראה שאביבית דועכת מאז שצבי הודח: "היא השתמשה בכל מה שיש בה", מכריז גואל. "העובדה שצבי הלך ואחרים הלכו פשוט השאיר אותה בלי כלום". אך מה צבי חושב על סער, שנשאר למרות דעותיו הקיצוניות: "אני חושב שסער ניצל בגלל שהוא עומד מול אנשים חלשים", מסכם פורטל. "עינב אמרה עליו דברים טובים? אז מה, היא לא פקטור. היא מסוג האנשים שזגזגו. אין לי טענות לסער כאדם, אבל לגבי הדעות שלו הסכמנו שלא להסכים על כלום".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share