יום שבת, 3 במרץ 2012

הכל כבר מוכן: ישראל מול ארגנטינה בשידור חי

היסטוריית המפגשים בין שתי הנבחרות אמנם לא מבשרת טובות, אך בשבת בשעה 21:00 יעלו על כר הדשא בארגנטינה ובישראל שתי קבוצות להוטות. יורם ארבל וחיים רביבו ישדרו ויפרשנו, ואתם יכולים לצפות באירוע ההיסטורי בשידור חי
יאנה מובילה את החזרות(mako)ביום רביעי קיבלו הדיירים את מכתב המשימה ושמעו שהם עומדים לשחק כדורגל מול הנבחרת הארגנטינאית של הגראן הרמנו. המפגש המסרן יתקיים במוצאי שבת בשעה 21:00 בשידור חי, אחריו תוכלו לעקוב כאן באתר.
שתי הנבחרות יתחרו בקרב פנדלים בשיטת הטוב מ-12 ולכל אחד תהיה בעיטה אחת. בגלל שבבית האח הגדול בארגנטינה יש 12 דיירים ובישראל רק 11, מי שיבעט ראשון יבעט גם אחרון.
במידה ובתום 12 הבעיטות של כל בית לא תהיה הכרעה, כל קבוצה תקבל בעיטה נוספת לפי סדר הבועטים עליו החליטו הדיירים בישראל. בתורו של איתם יעמוד קותי, קפטן הנבחרת, ליד השער ויצלצל בפעמון.
בנוסף, לפני המשחק יבצעו שתי הנבחרות את המנון המדינה אותה הן מייצגות ובמחצית יבוצע מופע לצלילי השיר AI SE EU TE PEGO.
את המשחק עצמו יעבירו כאן בשידור חי יורם ארבל וחיים רביבו, ובסופו נדע האם הדיירים הצליחו להתגבר על המשוכה הדרום אמריקאית. הצטרפו אלינו במוצאי שבת בשעה 21:00, וקחו חלק בהיסטוריה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share