יום רביעי, 14 במרץ 2012

צבי יורה: "ערן ויאנה הם האכזבה הכי גדולה שלי"

צבי פורטל הספיק בתקופה קצרה לעשות הרבה בתוך בית האח הגדול, ויש לו מה להגיד על זה: "הודחתי אך ורק כי אני דייר חדש וכולם בבית פחדנים", הוא מודיע. "עם כל הכבוד לזה שהמיטה של ערן הפכה ליד ושם, המטרה היא גם לדעת להגיד דברים שאתה מאמין בהם". ומה עם אביבית? "היא מרוקאית אמיתית. אולי תהיה המשכיות"

אחרי הצבעה צמודה במיוחד אתם החלטתם שצבי פורטל יהיה המודח העשירי מבית האח הגדול. מיד אחרי שנפרד מהדיירים הותיקים פגש צבי את איילה רשף לראיון ראשון, בו סיפר למה הוא חשב שיצא: "אני מבואס רצח", הודה. "הייתי בטוח שאגיע לפחות אחד לפני החמישייה. דווקא בבית הזה אין דיירים דומיננטים, בניגוד לעונות קודמות. אני חושב שבחודש שהייתי בבית הכל עלה לאוקטבות יותר גבוהות, אני חושב שהייתי יכול להגיע לגמר ובגלל זה אני מאוכזב".

"מצד שני, הלכו לפני שני דיירים ותיקים ועל זה אני שמח", המשיך. "מה התפספס? הסיבה היחידה היא שבאתי כדייר חדש. אני חושב שזה סוג של פחדנות מצד הדיירים הותיקים לבחור אותי בגלל זה. מאז שנכנסתי לבית עמדתי כל שבוע להדחה", הוא נזכר.

"ערן צריך לעבוד בדיור מוגן"
"לא חשבתי מה הקהל יחשוב. כשלסער הייתה הערה שלא מצאה חן בעיניי אמרתי לו על זה, בניגוד לאנשים כמו ערן. עם כל הכבוד לזה שהמיטה שלו הפכה ליד ושם, זו ממש לא המטרה", יורה צבי. "המטרה היא גם לדעת להגיד דברים שאתה מאמין בהם. אי אפשר כל הזמן לשחות בשלוליות שם. ערן הוא פחדן והוא האכזבה שלי בתכנית, יחד עם יאנה. ערן צריך לצאת ולעבוד בדיור מוגן ולחלק תה כל היום. זה מה שהוא עושה".

צבי נפרד. "כולם בבית פחדנים"
בנוסף, גילה צבי איך מערכות היחסים בתוך הבית נראות מהצד שלו. "מהיום הראשון ערן קרקר סביבי, ואפילו אביבית קינאה", הוא נזכר. "רק עם אביבית, קותי ותמיר היה לי חיבור אמיתית. לגבי אביבית, אני חייב להגיד שאף פעם לא ראיתי בחורה עם אופי ויתרונות מטורפים כמו של אביבית. יש לה דברים קצת ערסיים בעיני, אבל זה בטל בשישים כי היא באמת בחורה טובה ויש לה נתינה מטורפת. היא אוהבת לתת ולעשות וזה לא הצגה. אם אני אוכל וקמתי להביא קיסם היא עוצרת עד שאני חוזר לשולחן. ממש מרוקו מרוקו. אמנם לא התאהבתי בה, אבל פיתחתי אליה רגשות והיא הייתה מאוד חשובה לי בבית. האם תהיה המשכיות? כשהיא תצא אני רוצה שנדבר על דברים, ואולי נתקדם קדימה".

"הרגשתי כמו האח הגדול של קותי"
אחת התהיות לגבי צבי היא האם הרומן עם אביבית הוא אסטרטגיה. "ממש לא", מתנגד צבי. "הגעתי והפכתי לחבר טוב של יאנה ולכן לא רציתי לפגוע בו. לי ולקותי יש צחוקים שבמקומות אחרים לא מכירים. שנינו מגיעים מהפריפריה והרגשתי כמו אח גדול שלו".

"תמיר הוא אחלה גבר שבעולם", מודיע צבי. "היו לנו שיחות מדהימות והוא סיפר לי שהוא לא אוהב את עצמו רק בקטע של הצחוקים ושהוא רוצה להבין עוד נושאים. והוא גם הוכיח לי נאמנות בקטע הזה. דווקא פחדתי ממנו קצת אבל הוכיח לי אחרת".

"לוסי היא הנחש של הבית. אני רציתי לכרות את הראש של הנחש ולא הצלחתי. היא כל היום יושבת במיטה וחופרת", מסכם צבי. "לדעתי יגיעו לגמר קותי, אביבית, תמיר, יאנה וסער. מי ייקח את המיליון? הלב אומר אביבית, הראש אומר קותי ואני אשמח אם תמיר ייקח".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share