יום חמישי, 1 במרץ 2012

ישראל מול ארגנטינה: קותי יחזיר את הכבוד?

אלון מזרחי כבר החמיץ פנדל מול נבחרת ארגנטינה, אך ביום שבת יקבלו דיירי בית האח הגדול בראשות הקפטן קותי סבג את ההזדמנות להחזיר את הכבוד. איך עושים זאת ומה מלמדת היסטוריית מפגשי הכדורגל בין המדינות? הכנו מדריך מפורט, כולל הדגמה בוידאו
לאורך השנים נפגשו חמש פעמים נבחרות הכדורגל של ישראל וארגנטינה. ברוב המפגשים האלה הפסדנו, חוץ ממשחק אחד שנערך בתאריך 15.4.1998 באיצטדיון טדי, לא רחוק מבית האח הגדול. בדקה ה-82 של המשחק הזה הצלחנו להשיג ניצחון היסטורי, מבעיטה חופשית של חיים רביבו. אותו חיים רביבו ייכנס השבוע לבית ויאמן את הדיירים לקראת המפגש ההיסטורי במוצאי שבת מול הנבחרת מדרום אמריקה.

במהלך המשימה ינהלו הדיירים קרב פנדלים מול הארגנטינאים, כאשר בצד שלנו תהיה הנבחרת מחוזקת בויקטוריה ובצד השני תככב סופי. מעניין להיזכר כי גם באותו משחק, בשנת 1998, זכתה ישראל בפנדל - אך החלוץ אלון מזרחי החמיץ אותו כבר בדקה ה-16.

רק במחצית השנייה הצליחה ישראל לעלות ליתרון, משער של נג'ואן גרייב בדקה ה-63. 13 דקות לאחר מכן השוו הארגנטינאים את התוצאה ל-1-1 משער של דיאגו קאיינה, אך כאמור חיים רביבו כבש בדקה ה-82 מבעיטה חופשית והבטיח את הניצחון היוקרתי.

על הקווים באותה שנה אימן את הנבחרת שלמה שרף, כאשר לרשותו סגל מרשים הכולל כמה מהכוכבים הגדולים ביותר של הכדורגל הישראלי לדורותיו: אלון חרזי, רן בן שמעון, אריק בנאדו, אמיר שלח ואפילו אייל ברקוביץ'. בשער של הנבחרת עמד רפי כהן, שנאלץ להתמודד עם לא מעט כוכבים גם בצד השני: אריאל אורטגה, קלאודיו לופז והחלוץ המפורסם גבריאל בטיסטוטה.
אה, וגם היה משחק שספגנו בו 7 שערים ב-90 דקות
אבל למפגש ההוא עם ארגנטינה ב-98' קדמו משחקים שחלקם היו ממש לא נעימים עבור הנבחרת הלאומית שלנו. בתאריך 4.5.1986 למשל הפסידה ישראל באיצטדיון רמת גן 2:7, ובתאריך 31.5.1994 אפילו לא הצליחה לכבוש והפסידה 0:3. בשנת 1990 היינו קרובים לניצחון אך נכשלנו ברגע האמת והפסדנו 1:2 ומוקדם יותר, ב-20.2.1973 הצלחנו לגרד בבלומפילד 1:1.

אז כיום נבחרת בית האח הגדול צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים, וחשוב לזכור שהארגנטינאים לא פרייארים. לבית בארגנטינה ייכנס סרחי גויקוצ'אה, שהיה שוער נבחרת ארגנטינה - אלופת העולם של מונדיאל 1986 יחד עם מארדונה, והוא ייאמן את דיירי הגראן הרמנו.

בימים הקרובים יקבלו קותי, ערן וצבי סיבות נוספות להתאמן בסטנגה לצד ריקודים לקראת מופע המחצית. איך יסתיים המפגש המסקרן? הצטרפו לשידור החי ביום שבת ותוכלו לעקוב ולעודד.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share