יום שני, 12 במרץ 2012

ראיון עם אח של שרי שימחוב

סתיו שימחוב יוצא להגנת אחותו הקטנה אחרי הריב סוער עם צבי בבית "האח הגדול" ("היא בן אדם שלא רב עם אף אחד"), משתף על חייה הלא פשוטים (היא עבדה בארבע-חמש עבודות במקביל"), ושם סוף לשמועות ("היא עובדת במקום שצריך המון כישרון בשביל להתקבל אליו"). ראיון
זה לקח לשרי שימחוב חודשיים של עינטוזים חרישיים מתחת לרדאר, עד שהגיעה התכנית של אמש והדביקה לצופים לראשונה העונה נוכחות קולנית של הרקדנית המקועקעת.
"שרי היא בן אדם שלא רב עם אף אחד והיא תמיד מאמינה בדיבורים ולא בצעקות", מסביר סתיו שימחוב, האח הגדול המקורי של שרי, את ההתפרצות אמש. "אם יש משהו שיכול לשבור אותה זה שיש אנשים כמו צבי שלא יכולים לשבת ולשוחח על דברים כמו שני אנשים מבוגרים, ובמקום זה צועקים ומנופפים עם הידיים בכעס. התגובה הקיצונית של צבי מאוד הפחידה אותה וגרמה לה להישבר. היא בסך הכול רצתה לשבת ולפתור את כל הבעיות בשיחה חברית אבל לא נתנו לה את ההזדמנות והיה לה מאוד קשה עם זה".

למרות חוסר ההתבלטות היחסי מול שאר הדיירים, הלחשושים על סיפור חיים קשה של שימחוב ולא מעט התבטאויות שלה בנושא הם חלק מקווי העלילה של העונה, ועכשיו לאח הבכור שגדול ממנה בסך הכל בשנה, יש את הפירוט המלא על כל השמועות.

"הסיפור חיים שלה הוא באמת קשה ולא שיגרתי, זה נכון", הוא מאשר, "שרי היא בחורה מאוד רגישה שחוותה המון קשיים בחיים שלה. שנינו מעולם לא הכרנו את אבא שלנו ואמא גידלה אותנו לבד. אמא עבדה המון בלילות והיא אף פעם לא הייתה בבית, היה מאוד קשה בילדות ובמיוחד בשבילה. שרי לא באמת הייתה הולכת לבית הספר, ובמקום זה היא הייתה הולכת עם אמא למפעל לעזור לה שהיא הייתה בגיל 13. בגיל 15 היא פשוט ארזה תיק ועזבה את הבית של אמא בחדרה ועברה לגור בתל אביב לבד. מאז היא לא חזרה הביתה".

איך היא כלכלה את עצמה בגיל כל כך צעיר?
"היא עבדה בארבע-חמש עבודות במקביל, אבל הריקוד תמיד סיפק לה את הפרנסה העיקרית. בילדות היא הייתה רקדנית של ברייקדאנס והיפ הופ ויום אחד מישהי בסוכנות שעושה אירועים וחתונות ראתה אותה רוקדת ומאוד התלהבה. שרי הייתה עושה לה את הכירוגראפיה ורוקדת באירועים ובשמחות. במקביל היא הייתה עובדת גם כמנקה בבתים, בחילוק פליירים ובחנות בגדים. היא הייתה מסיימת לעבוד בערב ומשם הולכת לעבוד במועדון לילה עד חמש בבוקר. כל חודש היא הייתה שולחת לאימא שלנו כסף כי היא הייתה חייבת לתמוך בה ולעזור כי מעולם האבא לא היה בתמונה. היא מגיעה הביתה פעם בשלושה חודשים כי פשוט אין לה זמן בגלל שהיא עובדת כל הזמן. לצערי היא ואימא לא בקשר טוב עכשיו אבל כבר שמעתי ששרי אומרת שברגע שהיא תצא מ'האח הגדול' היא תרצה מאוד להשלים את הפערים עם אימא".

פורסמו לא מעט תמונות שלה רוקדת בבגדים חושפניים והיו לא מעט שמועות על העיסוק שלה לפני שהיא נכנסה לבית. אתה מוכן לעשות סדר ברכילות?
"שמעתי את השמועות האלו וזה פשוט שטויות. כל התמונות של שרי שפורסמו הם תמונות של שרי רוקדת במועדון ה'פאשן בר' שזה מועדון מאוד נחשב שבו היא עובדת ומופיעה כרקדנית כל ערב. אין לזה שום קשר לחשפנות בכלל, זאת עבודת ריקוד שצריך המון כישרון בשביל להתקבל אליה".

איך היא הגיעה לתכנית?
"החלום הכי גדול שלה הוא לקנות לאימא שלנו בית אחרי כל מה שהיא עברה בחיים וכל מה שהיא נתנה לנו. אין ספק שהפרס הכספי מאוד יעזור לשרי אבל זאת לא המטרה שבשבילה היא נכנסה. היא רצתה לשמש מודל לחיקוי ולתת השראה לאנשים שיראו שאפשר להגיע מהמקום הכי נמוך ולעבור את הקשיים הכי גדולים בחיים ועדיין להצליח. יש המון אנשים שעברו דברים קשים וחיים לא פשוטים ועכשיו הם רואים את שרי ונורא מזדהים איתה. בשביל זה היא נכנסה לתוכנית".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share