יום ראשון, 11 במרץ 2012

הערב: הקיבוץ משתלט על בית האח הגדול

הערב נוכל לראות מה קרה בימים האחרונים בבית האח הגדול במהלך משימת הקיבוץ, אך הצצה קטנה לעבודות המשק מגלה לנו מה התרחש מאחורי הקלעים. צפו בתמיר לוקח את האופניים לסיבוב ונזכר בימים היפים שלו בקנדה

עין האח" התפרק והגיע לסיום דרכו אך יש חוויות שיישארו עם חברי הקיבוץ לנצח. אמנם חלק לא הסתדרו עם המטלות ורוב הזמן התגלו תלונות רבות, אך לפחות בימים הראשונים כולם עשו את המירב על מנת להצליח.



למעשה, מיד אחרי שבית האח הגדול הפך לקיבוץ התפנו הדיירים למשימות בענפי המשק השונים. בזמן שאביבית וצבי חלבו את הפרה בילה תמיר בנסיעה במעגלים על גבי אופניים, כשהחוויה מזכירה לו מקומות רחוקים: את קנדה.

אביבית שהייתה עסוקה באותו זמן בחליבה אינטנסיבית הגיבה בעוקצנות, אך תמיר פספס את הסרקזם ושמח לשמוע שהיא מסכימה איתו. הערב בשעה 21:00 נוכל לראות מה עוד קרה במשימת הקיבוץ, כולל מסיבת הפורים, החזרה של סופי וכמובן ההעמדה הפומבית להדחה. בינתיים, בואו לסיבוב בקנדה ביחד עם תמיר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share