יום שני, 26 במרץ 2012

צפנייה מסכם אירועי ערב

כי עוד רגע ודלת הארון נטרקת מאחורי תמיר.
01. טוב, מה אבא ואמא יראו לאביבית קודם – את הסרטון בו היא כמעט חושפת שדיים על החוף או את הסרטון בו היא כמעט חושפת שדיים על מיטה רנדומלית תמימה? איך הלכה לנו אביבית. הדיירת שניקזה לעברה/מתוכה את רוב שיאי העונה (נניח) הודחה רגע לפני הגמר. כל כך פרידה הכט מצידה. אבל זהו, ההפקה השתמשה באביבית עד תום ואז השליכה אותה בגלל ארבעים קולות לטובת הגמר הכי אנמי בתולדות הטלוויזיה. ארבעים קולות. כמה הולם. זה כמעט כמו 140 יחידות שיער שנשרו. אבא של תמר יהלומי כבר היה דואג להנדס את זה אחרת.
02. עכשיו כשאביבית מחוץ לבית האח הגדול. צריך לשים בצד, או לפחות לפסקה אחת, את כל הדברים השליליים שאפשר לכתוב עליה ולהחמיא לה על הדמות הנהדרת שהייתה. כלומר, אם נתעלם מעודף זמן המסך שקיבלה בגלל ששאר הדיירים היו אנמיים כמו כדורית דם גוססת. אביבית בר זוהר הביאה לשולחן את כל הדברים שאפשר לצפות ממתמודד ריאליטי. פלוס 170 יחידות שיער. אביבית גם הייתה מספיק נחמדה כדי לתת לסופי יתרון של שבוע בתיזוז בין השקות בדרך לתואר הליהיא גרינר הבאה. אני עדיין שם את הכסף שלי על סופי.
03. תסמכו על יורם זק שייתן לספר עם כיסוי עיניים (!) להתעסק בראש של אביבית. לא היה לו מה להפסיד. מקסימום היינו מקבלים מספריים באמצע הגולגולת. כל דבר רק כדי לגרום לעניין בבית הקברות שנקרא ערוץ 20. ובאמת, אחרי שהספר סיים עם אביבית, היא הזכירה את אביבית מתחילת העונה. זו שראינו בסרטוני אגו. והיא גם חזרה לצחוק את הצחוק הממכר שלה. כמעט שכחנו ש…
04. למרות כל ריסיה המלאכותיים, היא עדיין גזענית. היא לא רצתה לפגוע ביאנה אישית למרות ש"יהיה כל כך יפה אם יאנה תתגייר" אבל אין לה בעיה לפגוע בשאר המוסלמים כי יהודים ומוסלמים לא אמורים להשתגל. אביבית לא חושבת שהיא גזענית. לעזאזל, יש לה אפילו חברות רומניות. לי אין חברים רומנים. הרי רומנים הם גנבים. מפה לשם, הם יתחילו לגנוב פסקאות מהבלוג ואז מה יהיה עליי?
05. שמתם לב שקותי קצת השמין בפנים? האם שלושה חודשים של שמן קנולה ברוטב קציצות ותוספות שיער עשו את שלהם? בחיי, הוא מתחיל להיראות כמו ג'סיקה סימפסון. מינוס השיער הבלונדיני. פלוס שיערות הפופיק. והרגליים המסריחות של יאנה? הכי רפרור לחיטוט בכפות הרגליים של רגב. רק האקזמה תנצח, 2012.
06. יאנה שלפה הערב את קלף האבא. אפילו בכתה ודמעה כמה דמעות. אנחנו יודעים משהו על האבא שלה? זאת אומרת, הבנתי ממנה שהוא חי. שזה כבר טוב. כי בדרך כלל דיירים שבוכים ודוהרים על קלף האבא מרפררים לאבא מת. אבל האבא של יאנה חי. הוא פשוט שומר נגיעה. יכול להיות שבגלל זה היא לא מפסיקה להתנפל על קותי? אולי קותי בן ה-30 מיינד יו מזכיר לה את אבא שלה? אתם יודעים, אצל המוסלמים מתחתנים בגיל נורא צעיר.
07. הסצנה הלא מעניינת של הערב: שרי מטרחנת רחמים עצמיים כאילו שמישהו מהצופים בכלל מכיר אותה. באמת, למישהו אכפת ממנה? לי למשל אכפת מהבחורה עם השיער המחומצן שיושבת לפניי מדי בוקר באוטובוס. אכפת לי כי אני יודע שהיא דואגת לטפח את עצמה. וכשהיא מאושרת, היא לא מסדרת את השיער שלה ואז לא נופלים עליי קשקשים באמצע הנסיעה. אבל שרי? משולה לרוחמה אברהם מבחינתי.
08. המשפט שכמעט נאמר הערב: "תמיר, כדי שאתה תנצח בגמר, הצופים צריכים לעבור ניתוח לכריתת האונה".
09. גמר האח הגדול ישודר בדיוק בזמן החתונה של איגי וקסמן ועתי שולברג. זה בדיוק כמו שהודיעו שגלעד שליט חוזר הביתה בזמן החתונה של יונית לוי ועידו רוזנבלום. רוב הסיכויים שליהיא גרינר תרים מסוק כדי לוודא שעתי באמת מתחתן. לא, היא לא תרסק את המסוק על החופה ותצלם את זה לחדשות הבידור עם ליאון רוזנברג. באמת, איזה ראש חולה יש לכם.
10. זהו, משכנתי את בוטנר, החתול הצעיר מבין השניים, וכעת אני יכול לסמס לסער (2) כאוות נפשי. למען השם, בואו ניתן לו את הניצחון. אני מוכן לעשות הכל רק כדי לא לשמוע שוב את ביוטיפול של כריסטינה אגילרה ולראות את תמיר עושה תנועות ידיים מביכות. סער סקלי, כי הגיע הזמן שמישהו שקוראים לו סער ינצח את האח הגדול.


מקור: צפנייה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share