יום ראשון, 18 במרץ 2012

הדיירים מקבלים מסר מהבית

הדיירים שנשארו בשלג זכו לקבל חיבוק, חבילה וגם מסר מהבית בצורת קלטת, עליה הוקלטו מילים חמות וגם שיר בהקדשה אישית. צפו במסרים המרגשים מבני הזוג, ההורים, האחים והחברים של הדיירים

במהלך משימת השלג זכו לקבל הדיירים שלא חולצו, סער, ערן, אביבית, שרי וסופי, מסרים מהבית בצורת חבילות אותן קיבלו בצירוף חיבוק מהקרובים להם, אשר היו עטופים מכף רגל ועד ראש בחליפות שלג. בתוך כל חבילה הסתתרה גם קלטת, בה קיבלו הדיירים מסר אישי מוקלט ושיר בהקדשה אישית.

"אביבית, תסמכי על עצמך"
"אני ואבא איתך בכל רגע נתון" אמרה אמא של אביבית בקלטת. "אל תבכי הרבה. תהיי חזקה, אנחנו צופים בך מרגע שאת מתעוררת ועד שאת נרדמת. תסמכי על עצמך" היא הוסיפה והרגיעה: "אבא גאה בך ומברך אותך כל יום". בסיום ההקלטה הקדישה לה אמה את השיר "ניצחת איתי הכל" של עמיר בניון.

"אני מבטיח עוד המון חיבוקים"
"אמנם זה היה חיבוק קטן, אבל אני מבטיח עוד המון חיבוקים כשתצאי" אמר שאולי לסופי בקלטת. "הגעגועים אלייך עצומים. את מסבה לי המון גאווה. בבית הכל בסדר, ההורים שלך מפרגנים, ואפילו שון הקטן צופה בך. לסיום הבטיח שאולי ש"את תמיד תהיי מה שהלב שלי בחר", והקדיש את השיר לסופי הנרגשת.

שרי וסער. היא הבת הכי טובה, הוא קדוש
"את הבת הכי טובה בעולם"
שרי קיבלה קופסת תכשיטים עם טבעת מאמא שלה, שאמרה לה בקלטת ברוסית "אני מבקשת שתהיי חזקה. את מתנהת למופת" והוסיפה: "את השמש שלי, את הבת הכי טובה בעולם. סתיו בטוח שתזכי בגמר, הוא מעודד אותך וכולם דואגים לך". לסיום הקדישו לשרי את השיר של להקת היהודים "זה הזמן שלך".

"יש בכל דבר סדקים דרכם נכנס אור"
חבריו של סער הקליטו לו קטע בו אמרו לו: "אתה קדוש, וכל מי שאיתך בבית קדוש. הסולדיריות קדושה, האהבה קדושה האופטימיות שהיא מעשה פוליטי - קדושה". עוד הם אמרו לו ש"יש בכל דבר סדקים דרכם נכנס אור, ואתה אחד מהם. שחרר את המילים, שחרר את הבלמים. אתה סער, אין לנו ספק בכך, מוליד יופי בפטגוניה כמו בתל אביב. אנחנו איתך עכשיו, המילים נכתבות ברגע שאתה קורא אותן. לסיום השמיעו לו חבריו את השיר Shipbuildung של אלביס קוסטלו.

"אתה עובר תהליכים שקיוויתי שיקרו"
אחיו של ערן פנה אליו בקלטת ואמר לו ש"אני חווה איתך את ימיך באח על בסיס קבוע. קורים לך תהליכים שקיוויתי שיקרו, אתה משתחרר. קשה היה לנו לקלוט שאתה סוף סוף עושה משהו למען עצמך. רק הזמן יגיד, אבל אני מניח שאם היית מוותר על ההזדמנות כל החיים היית תוהה אם אתה בדרך הנכונה" וסיים במילים: "מפרגן לאח הגדול. לשניהם". השיר אותו קיבל ערן היה הולך נגד הרוח של שלום חנוך.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share