יום ראשון, 11 במרץ 2012

צפנייה מסכם אירועי ערב

ואגב, ישראל היא ארץ החוצפנים.
01. יפה מצד הפקת האח הגדול להקדיש כמעט פרק שלם לגבר הישראלי הממוצע. ובאופן די מדהים, למרות שהיה נראה שמדובר בגבר ישראלי ממוצע שנמצא בשלבים שונים בחייו, קותי וצבי חולקים את אותו הגיל. בערך. בכל חמש עונות הפורמט לא זכינו לקבל שילוב כה מענג של שני גברים אלימים וילדותיים. באמת. היו זוגות מעט דומים אולם אף פעם לא הייתה לנו כפילות כה כושלת ומביכה של תמצית הגבריות הישראלית. קותי וצבי, הם מסתכלים במראה ורואים את לה לה לנד.
02. כשאני מנסה לשים את הקמיצה על מה הכי מטריד בצבי, יש יותר מדי אפשרויות בחירה. אולי ההתלהמות. אולי הגזענות. אולי הזיפים שבצורה חשודה, לא צמחו אף פעם למשהו שהוא יותר מזיפים. אבל זה היה צבי. דייר שלא עניין אותו מה נראה טוב, מה לא נראה טוב, שלא מתבייש במי שהוא או בצורת הדיבור או בטון. לא גבר מכה לייט כי אם גבר ישראלי בינוני למדי. כזה שמקפיד לא להסתכל לעבר המצלמה כדי לשמור על ארשת תמימה ומתחסדת. עם צבי אפשר לדבר ללמפה. הלמפה אפילו תשיב לכם ותאמר משהו על הנורות החסכוניות החדשות. צבי הוא פשוט טוקבק אנושי.
03. מגיע, מקיא את הזוהמה שהצטברה לו במעיים וממשיך הלאה. ובסצנה אחת הערב, רק בסצנה אחת, צבי זכה לקבל את העריכה שמגיעה לו. זה קרה לאחר שגילה שכמעט כל דיירי הבית העמידו אותו להדחה. צבי עמד בפינת העישון וצעק על דייר רנדומלי כשבמקביל, החל תהליך ההאנשה של אביבית והיא שוחחה עם יאנה. תוך רגע אחד, הפוקוס עבר לשיחה של אביבית ויאנה וצבי נותר מאחור. עושה תנועות עם הידיים אך נטול קול. צבי פורטל הפך להיות רעש רקע. זה יהיה הזיכרון שלנו ממנו. דווקא תוצאה סופית נאה.
 
צבי פורטל. אילוסטרציה

04. מה אתם יודעים, מתברר שאביבית עברה חיים קשים. ופתאום כל החודשיים וחצי האחרונים נראים אחרת לגמרי. סתם, לא ממש. היה די ברור שאביבית לא טיפשה והדרך בה פלטה ליאנה את המשפט: "אני לא בחורה שטחית כמו שאת חושבת" הוכיח מעבר לכל ספק שאביבית, כמו קותי בתורו, היא חתיכת יצור מחושב ומהונדס. גם ללא כדורים. מה הטראומה שאביבית עברה? לא נדע לעולם. לו רק יכלה להיכנס למקום בו הייתה יכולה לבחון את עצמה ולהיפתח. אה, רגע.
05. תמיר מודה שאף פעם לא נחשב לקונצנזוס. הוא קצת מתרגש שעכשיו הוא הפך לקונצנזוס. מי יהיה האדם שיאמר לו שמדובר בקונצנזוס שנובע מתוך רחמים? ואם כבר רחמים, ההתקף האפילפטי שתמיר וחברותיו לבית מכנים "דיז'ון" – מישהו יודע מה הרקע של התועבה הזו?
06. אתם יודעים מה ישמח אותי יותר מהכל בעוד שלושה שבועות? שלא אצטרך יותר לראות את הפרסומת המעיקה של בזק על שלל גרסאותיה. בחיי, אני כל כך מתעב את גידי גוב בשלב הזה של חיי ואני עוד יותר מתעב פרסומאים. גם תמיר פרסומאי. אלוהים, זה כל כך מסביר הכל.
07. וכלל לא מפתיע שבהפקה בחרו לשדר פעם נוספת את הריבים הגדולים בעקבות המועמדות הפומבית להדחה. זו בערך המריבה הגדולה היחידה העונה. לא ריקוד הודי, לא קרם פנים, לא פתיתים, לא גיישות. נאדה. העונה הרביעית עמדה בסימן סולידריות מבחילה של אנשים משעממים. אנחנו רצינו דם. רבינוביץ' הבטיח גלדיאטורים. קיבלנו אפרוריות מתסכלת.
08. רפרור סער שיינפיין הכי טוב של הערב: שרי מגמגמת בחדר האח הגדול: "אי אפשר לעשות את החוויה הזו פעמיים".
09. הדיאלוג הקצר המוצלח של הערב: סער ויאנה תוהים מה יקרה אם צבי יודח. סער חושב שיהיה כיף. יאנה מודיעה לו שצבי מעסיק את אביבית וזה נותן להם שקט. סער מסכים איתה. זינג!
10. יאללה, שלושה שבועות לחופשה שלי בהוואי. על איזה אי אתם ממליצים?

מקור צפנייה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share