יום חמישי, 1 במרץ 2012

הערב: סופי נכנסת בשידור חי לבית האח בארגנטינה

רוצים לראות את סופי נכנסת לבית האח הגדול בארגנטינה, לצפות בתגובות של הדיירים בישראל ולעקוב אחר קבלת הפנים הדרום אמריקאית? צפו הערב בשידור החי כדי לא לפספס שום רגע
סופי קרבצקי בשמלת תחרה עם שרוולים ארוכים (צילום: תום מרשק ,mako)הנחיתה של ויקטוריה אירולגי בישראל נתנה את האות לפתיחת משימה המשותפת לבית האח הגדול בישראל ולגראן הרמנו בארגנטינה. לאחר שהתאקלמה והכירה מעט את הדיירים התבקשה ויקטוריה לבחור מי ייסע במקומה, ולמרות התלבטות בינה לבין אביבית מסרה האורחת את שמה של סופי.

ביום רביעי עזבה סופי את בית האח הגדול ויצאה לדרך לקראת החוויה החדשה. בנוסף, סופי תקח חלק במשימת התקציב השבועית ותשתתף במשחק הכדורגל בין שתי הנבחרות הלאומיות של ארגנטינה וישראל אשר ייערך ביום שבת.

אך כבר הערב תגשים סופי את החלום שלה, תיכנס אל הגראן הרמנו ותעשה היכרות ראשונה עם הדיירים. במקביל יוכלו החברים שלה בבית האח הגדול הישראלי לעקוב אחר הכניסה מהפלזמה בסלון ולעודד אותה מרחוק, ואולי ויקטוריה אפילו תזרוק לה כמה טיפים.

כל האירוע הבין יבשתי יועבר בשידור חי כאן באתר, אז הכינו מעכשיו את המחשבים והניידים והתייצבו הערב מול בית האח הגדול. אל תפספסו, כי סופי לא תסלח לכם!
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share