יום חמישי, 22 במרץ 2012

משימת התקציב האחרונה: משחק הזיכרון

רק שישה דיירים נותרו בבית ובמטרה להשיג תקציב מותרות הם קיבלו משחק זיכרון מיוחד, הכולל שאלות מפתיעות, תעודות זהות והרבה רגעים מרגשים. את המשימה תוכלו לראות ביום ראשון, בינתיים קבלו את כל הפרטים
אחרי 82 ימים בבית ו-11 משימות תקציב יצאה לדרך המשימה האחרונה של הדיירים, שהתבססה הפעם כולה על מה שקרה בבית במהלך העונה. הדיירים התמודדו עם משחק זיכרון מיוחד בו חזרו לרגעים משמעותיים, צפו בתעודות הזהות וענו על שאלות מפתיעות.
איך כל זה עבד? זה המכתב שקבילו הדיירים מהאח הגדול:
דיירים יקרים, במשימת התקציב האחרונה שלכם, האח הגדול יאפשר לכם להיזכר ברגעים מהדרך הארוכה שעברתם בבית האח הגדול.  כולכם תתחרו היום אחד נגד השני במשחק הזיכרון. בסלון נמצא לוח המשחק עם 64 קלפים על מסכי טאצ' מיוחדים. מאחורי 64 הקלפים מסתתרים 32 זוגות של קטעי וידאו עם תעודות הזהות שלכם, רגעים משמעותיים מהעונה, ושאלות אישיות מחברים ותיקים.  כל דייר בתורו יגע בשני קלפים אותם הוא רוצה להפוך. אם שני הקלפים שונים- התור עובר לדייר הבא. אם שני הקלפים זהים- הוא זוכה בנקודה ובזכות לבחור דייר אחד, שיצפה עמו בזוג שמצא. שאר הדיירים יצטרכו  לעזוב לפינת האוכל. לאחר סיום הקרנת הסצנה, הדיירים יוכלו לחזור לסלון. דייר שמצא זוג של סימני שאלה באותו הצבע, יִישַאֵל באותו רגע שאלה, עליה יצטרך לענות בכנות.
המשחק ייגמר כאשר כל הקלפים יהיו הפוכים.
כדי לעבור את משימת התקציב, עליכם לפצח את כל הלוח עם פחות ממספר הטעויות שרשום בלוח הקטן. מספר הטעויות המותר- ייחשף רק בסוף המשחק.
אין לעזור אחד לשני במציאת הזוגות.
המנצח במשחק יזכה לפרס אישי מהאח הגדול.
בהצלחה
את המשימה של הדיירים תוכלו לראות בתכנית, ביום ראשון ב-21:00
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share