יום רביעי, 14 במרץ 2012

צבי לערן: "סער קרא לך פושע מלחמה"

מיד בסיום ההעמדה הפומבית להדחה עברו צבי וערן לפינת העישון, שם סיפר צבי מה הוא באמת חושב על כל הדיירים: "אתה צבוע", הטיח בערן. "אני מניתי סיבות בגללן העמדתי אותך להדחה, אבל אתה רק אמרת שאני חדש". צפו בויכוח המלא

בסיום משימת הקיבוץ התבקשו הדיירים להיכנס לחדר האח הגדול ולהעמיד להדחה, כאשר הפעם הם גם ידעו שכל השאר הולכים לראות את זה. לאחר הצפייה המשותפת הרוחות בבית סערו, וצבי כעס על כך שחלק מהדיירים בחרו בו רק בגלל שהוא חדש: "מניתי את הסיבות בגללן העמדתי אותך להדחה", אמר צבי לערן, "אבל אתה אמרת דבר פשוט שהוא לברוח מהאמת: כי אני חדש".
"אביבית, יאנה, סופי, שרי, תמיר וסער פשוט יותר קרובים אליי", ענה ערן, אך זכה לתזכורת כואבת מכיוונו של צבי: "סער קרא לך פושע מלחמה, ואם מישהו היה עושה לי את זה הייתי מסמן אותו מהיום הראשון ולא עוזב אותו", הודיע צבי.

משם התגלגלה השיחה למחוזות פוליטיים, כשצבי תוהה איך יכול להיות שערן לא מתרגז מזה שסער קרא לו פושע מלחמה. צבי הסביר שהוא אוהב את ערן, אבל הוא כועס עליו בגלל שהוא לא מתעמת עם סער. לבסוף גם סופי התערבה בשיחה, והודיעה לצבי שהוא יכול לחשוב עליה מה שהוא רוצה אך צבי סיכם שלדעתו הדיירים פספסו את ההזדמנות שהייתה להם.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share