יום חמישי, 22 במרץ 2012

איילה רשף: "גם אלירז שדה לקח כדורים"


אחרי סער שיינפיין, ארז דה דרזנר ובנצי שני, איילה רשף חושפת: "כולם יודעים שגם אלירז שדה לקח כדורים במהלך התכנית". וואלה! סלבס פה גדול
לא פריס, "ירוק על המים". רשף בפעולהסער שיינפיין, בנצי שני וארז דה דרזנר לא לבד. מתברר ששני הוא לא היחיד עם טורט: ברגע של חוסר תשומת לב, איילה רשף פלטה לאוויר העולם את העובדה המפתיעה כי גם אלירז שדה, זוכה העונה השנייה, קיבל כדורים במהלך שהותו בבית האח הגדול.

האינסידנט אירע במהלך יום צילום לרשת האופנה "yucca", אותה רשף מקמפיינת, תמורת 30 אלף דולרים, אז יצאה איילה לארוחת צהריים עם כל אנשי הצוות שפצחו בשיחה על הנושא.

בין ביס לנשנוש, איילה לא התבלבלה והודיעה לכולם את החדשות המפתיעות, כאילו היא לא משליכה פצצה אטומית לחלל החדר. "זה ידוע", היא הודיעה בנונשלנט, "כולם יודעים שגם אלירז שדה לקח כדורים במהלך התכנית", אמרה והוסיפה, "אני חושבת שהוא השתנה לרעה מאז הזכייה. בראיון לפינס הוא שיחק אותה ואמר 'אני צריך לדבר עם המנהלים שלי, אם לתבוע או לא' והרי כולם יודעים שגם הוא לקח" ציפרלקס קטן שנכח בשולחן האוכל לחש לוואלה! סלבס שדרי השולחן נשארו המומים מהחדשות המפתיעות.

בפרקים הקודמים: לפני כשבועיים סיפר פליט התכנית, סער שיינפיין כי קיבל כדורים פסיכיאטריים מד"ר אילן רבינוביץ' במהלך שהותו בבית האח הגדול. אחריו יצאו מארון התרופות גם בנצי שני וארז דה דרזנר, שטענו כי קיבלו גם הם כדורים פסיכיאטריים.

לאחרונה התנהל דיון בכנסת בנושא אליו הוזמן גם שדה, אך בניגוד לפנינה טורנה ושרה לוין, הכוכב הגדול של "קשת" בחר שלא לפצות את פיו במהלך הדיון, גם כשזה הגיע לטונים גבוהים.

יריב נתי בשם איילה רשף: "הדברים לא נאמרו מעולם, מי שהעביר את הידיעה, כנראה שמחפש לעשות כותרות על גבה של איילה. היא כרגע נמצאת על סט צילומים ומרוכזת בעבודתה".

מאיר קוטלר, סוכנו של אלירז שדה: "אין תגובה".

וואלה! סלבס פולטת רק לתוך דלי. הוא לא מספר לאף אחד מה יש לה בבטן.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share