יום חמישי, 1 במרץ 2012

ראיון עם שאולי, בן הזוג של סופי

אפילו שאולי עמר, בן הזוג של סופי מ"האח הגדול", היה בטוח שהיא תודח די מהר, אבל היום הוא כבר יודע שהיא תהיה בגמר, מפרגן לה כל הדרך לארגנטינה וממש לא מוטרד מהיריבות בינה ובין אביבית וצבי
סופי ויאנה המומות(mako)אף אחד לא באמת הכין את שאולי עמר לכך שבת הזוג שלו, סופי קרבצקי מ"האח הגדול", תהפוך לפתע מדיירת מנומנמת עם סיכויי הדחה גבוהים, לאחת מהדמויות הכי מדוברות בעונה הנוכחית שהחל ממחר תייצג אותנו בארגנטינה על חשבון ריסיה של אביבית.

"לא חשבתי שסופי תהיה דמות דומיננטית או מרכזית בבית בעיקר בגלל העובדה שהיא לא טיפוס ריאליטי שיגרתי" מפרשן שאולי, בן הזוג הגאה "היא פשוט לא בן אדם קיצוני מידי, לא מתפרצת על אנשים או נעזרת בכל מיני אבזרים למשוך תשומת לב. היא גם לא אחת כזאת שנמרחת על גברים ומנסה לייצר עניין בכוח, בקיצור היא הרבה יותר צופת ריאליטי מאשר דמות ריאליטי קלאסית. למרות הכול היא הצליחה להיכנס לתוכנית ואני כל כך שמח בשבילה שהיא נהנית ומתקדמת הלאה בתחרות".
אם היא לא האבטיפוס של דמות ריאליטי, מה כן הופך אותה לטיפוס מעניין שהקהל בוחר להשאיר בבית שבוע אחרי שבוע?
"למרות כל מה שציינתי מקודם אני ידעתי שאם יהיה לה מספיק זמן בבית ואנשים ילמדו להכיר אותה כמו שצריך אז הם יתאהבו בה. היא החלה להתבלט בבית עם הזמן והקהל מבין עכשיו כמה סופי היא בחורה אינטליגנטית וישרה. הקהל היה צריך את הזמן בשביל להכיר אותה אבל עכשיו כולם רואים כמה היא מקסימה, היא תגיע לגמר אין לי ספק בכלל".

כבר די הרבה זמן ששאולי עמר (28 ) וסופי קרבצקי מנהלים זוגיות לוחצת, ששמענו עליה לא מעט מסופי עצמה בשלל שיחות נסטי ושכשוכית. "אנחנו ביחד כבר שנתיים" מגלה עמר "נפגשנו דרך חברות שלה שאיתן טיילתי בדרום אמריקה ונשארנו בקשר. כשחזרנו לארץ היינו מארגנים מפגשים משותפים ודרכן הכרתי את סופי, התאהבנו ומאז אנחנו ביחד. אנחנו לא גרים ביחד וכל אחד עדיין גר אצל ההורים, אבל רוב הזמן אני אצלה בתל אביב".

ואיך בדיוק נחת האח הגדול לחייכם?
"סופי מאוד רצתה להגיע לתוכנית ריאליטי ובעיקר לאח הגדול. היא עשתה את זה בצורה הכי ספונטנית שיש, ובאמת התקבלה בסוף. היא אומרת שחיים רק פעם אחת והיא מאוד רצתה לחוות את החוויה של השתתפות בתוכנית".

לא חששת קצת שזה עלול לחבל לכם בזוגיות?
"ממש לא. אני הייתי הכי בעד שהיא תיכנס לתוכנית וממש לא חששתי משום דבר. אני כל כך שמח שהיא חווה את החוויה ונהנית מכל רגע. הגעגועים אליה הם קשים מהיום הראשון אבל האהבה הגדולה שהיא מקבלת והתמיכה שאני שומע שיש לה מאנשים הופכת את זה ליותר קל".

היא לא ממש סומנה כפייבוריטית לשרוד את החודש הראשון. דאגת שהיא תעוף כבר בשבועות הראשונים?
"בגלל שסופי היא לא טיפוס קיצוני והיא לא דמות ראליטי קלאסית, אז כן. כשהיא הייתה מועמדת בהדחות הראשונות די חשבתי שהיא תלך הביתה. בפרקים הראשונים היא גם לא הופיעה יותר מדי, ומי שלא צפה באדיקות בערוץ 20 לא ממש ידע מי זאת סופי. למזלנו הקהל הצביע ועכשיו היא במעמד קצת אחר בבית וגם אצל הקהל בחוץ. אני רואה ושומע את זה מאנשים ומילדות שפונים אלי ומספרים לי כמה הם אוהבים אותה".

עושה רושם שמאוד חשוב לה להישאר כמה שיותר בתוכנית. איך היא מרגישה עכשיו לדעתך עם הפופולאריות?
"עכשיו היא בעננים ואין מאושרת ממנה. כל הדחה שהיא הצליחה לשרוד רק חיזקה אותה ותרמה לנוכחות שלה בבית מאוד. היא מרגישה הרבה יותר בנוח ורואים את זה. היא תהיה בגמר וזה סופי. אני לא יודע אם היא תזכה בגלל שהיא לא טיפוס קיצוני, אבל בגמר היא תהיה.

כידוע, קרבצקי הצליחה לטפח יריבות מסוימת בבית, בעיקר מהצד של אביבית וצבי. לעמר יש את האינטרפרטציה שלו לסכסוכים. "סופי היא בחורה מאוד חברותית, אבל היא לא אחת שיכולה להתחבר עם אנשים שיש להם בעיות עם עצמם כמו אביבית וצבי. שניהם לא יודעים לקבל את עצמם ובגלל זה יש להם בעיה גדולה עם סופי. היא ואביבית היו בקשר טוב בהתחלה אבל היא לא הרגישה שום חברות הדדית מצידה ופתאום נפל לה האסימון שכל הקשר עם אביבית סובב אך ורק סביב אביבית. כשהיא הבינה את זה אז היא לא רבה עם אביבית ופשוט בחרה להתחבר עם דיירים אחרים".

ועכשיו היא נשלחה לבית האח הגדול בארגנטינה עם שלל זכרים נאים במתחם. איך זה מרגיש?
"מדהים, אני כל כך שמח בשבילה שאין לך מושג. אני התפללתי בשבילה שהיא תהיה זאת שתיסע בסוף כי אני יודע איזו חוויה אדירה זאת הולכת להיות בשבילה וכמה זה יעצים לה את השתתפות באח הגדול לרמות שהיא לא תשכח כל החיים. הגברים שם בבית חתיכים שחבל על הזמן אבל אני לא דואג, לא עם סופי שלי. זה לא מעניין אותה הדברים האלו".

בכל זאת, אתה יודע מה המיתוסים על מאהבים לטינים וכאלו.
"הדבר האחרון שאני חושש ממנו זה מגברים אחרים, בין אם הם לטינים או כל דבר אחר. מלכתחילה המחשבה הזאת בכלל לא עלתה לי בראש ונתתי לה ואני נותן לה את כל הגיבוי שיש בעולם. הדבר היחידי שאני כן מודאג ממנו זה שכל ההתרגשות הזאת וכל החוויות שהיא עוברת יהיו קצת יותר מידי בשבילה והיא תישבר רגשית, כי זה באמת קשה לתפיסה כל מה שהיא עוברת עכשיו".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share