יום חמישי, 15 במרץ 2012

סער שיינפיין חשף בפני הוריו את ההקלטות

מתמודד תוכנית הריאליטי ''האח הגדול'', סער שיינפיין, בילה את סוף השבוע בבית הוריו בכפר סבא, וחשף בפניהם את ההקלטות הדרמטיות

סער שיינפיין, מתמודד תוכנית ''האח הגדול'' עלה לכותרות בשבוע האחרון עם פרסום השערורייה, לפיה מתמודדים קיבלו במהלך התוכנית כדורים פסיכיאטריים.

שיינפיין אמנם הגיע למקום השני, אבל במקביל הפך לאחת הדמויות השנויות במחלוקת עקב ניהול רומן עם איילה רשף, כאשר במקביל הייתה לו חברה מחוץ לבית.

השבוע חשף סער בעיתון ידיעות אחרונות, כי היה במהלך התוכנית תחת השפעת כדורים פסיכיאטריים, שלטענתו, סיפק לו הפסיכיאטר של התוכנית, ד''ר אילן רבינוביץ', והם אלה שגרמו להתנהגות זו. כמו כן נחשפו עדויות מתמודדים נוספים, לפיהן גם להם סיפק לכאורה הפסיכיאטר כדורים פסיכיאטריים.

בראיון שנתן שיינפיין לכתבת ''לוקאל'' אירית מרק לפני חצי שנה השיב שיינפיין לשאלה האם הוא בקשר עם איילה כך: ''אני לא בקשר עם איילה. הנסיבות שנוצרו הן מאוד מורכבות ואני מאוד מצטער שכך הדברים נגמרו. עד כמה שאני יודע היא נמצאת בזוגיות ונראה שטוב לה. אמנם אנשים חושבים שהם ראו ריאליטי נטו, אבל הדברים מורכבים יותר ואסור לשכוח שזו בסך הכול תוכנית / הפקה טלביזיונית. יותר מזה, אני מבקש שלא להיכנס לזה''.

שינפיין הוא בן לאחת המשפחות הוותיקות והשורשיות בכפר סבא. דודו הוא ממה שיינפיין, חבר המועצה המחזיק תיק הרווחה בעירייה.

את סוף השבוע בילה שיינפיין בבית הוריו, איציק ויעל. לראשונה נחשפו בני משפחתו לעדויות. הוא הוציא את המחשב הנייד והחל להשמיע לבני המשפחה הקרובה את ההקלטות הדרמטיות שהיוו רקע לחשיפת הפרשה.

קרוב משפחה המצוי בפרטים סיפר כי סער הפתיע את הוריו עם השמעת ההקלטות: ''הוא ישב איתם במשך שעות והשמיע להם את השיחות. הם היו המומים. ההורים שלו מחזקים אותו מאוד. אימא שלו לקחה מאוד קשה את כל הפרשה ואביו, איציק, הבהיר לו שהוא תומך בו ואיתו לכל הדרך. ההורים מקבלים הרבה מאוד תמיכה וטלפונים מחזקים מתושבים וחברים רבים''.

סער שיינפיין הוזמן השבוע לרשות השנייה ולמשרד הבריאות לתת עדות על השהייה בבית תוך קבלת הכדורים הפסיכיאטריים.

המשפחה כולל סער שיינפיין סרבו להגיב לכתבה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share