יום שישי, 30 במרץ 2012

קותי ותמיר בשיחה על השפה העברית

דיון קצר בשאלה האם עדיף שווארמה בפיתה או בלאפה הוביל את תמיר ואת קותי לשיחה פילוסופית על השפה העברית. למה קותי חושב שאליעזר בן יהודה "לא גבר" ואיך זה הזכיר לתמיר מישהו בשם מוחמד? צפו בקטע המלא
אחרי שיחה קצרה בנושא ההבדלים בין שווארמה בפיתה לשווארמה בלאפה התפנו תמיר וקותי לבדוק יחד עם סער את מקורות השפה העברית. בהתחלה הייתה זו המילה "שמש" אשר עלתה לדיון, כשסער מצטרף לחדר ומסביר לנוכחים שלשמש אפשר להתייחס גם בלשון זכר וגם בלשון נקבה. תהייה פשוטה זו העלתה אצל קותי שאלה נוספת - מה עבר על מחיה השפה העברית בזמן שהוא ביצע את עבודתו?
"מי שהמציא את השפה העברית הוא לא גבר", הכריז קותי. "אתה יודע למה? כי הוא החליט שהשמש זה זכר, אבל אז מה היא עושה כשהיא עולה? זורח?".
"חשבת פעם איך מי שהמציא את השפה הגיע לזה?", המשיך הבלשן החובב. "אם הוא המציא את המילה נעל - למה הוא קרה לה נעל?". אז מה התשובה של תמיר, ואיך קשור לזה עובד מסעדה בשם מוחמד? צפו בקטע המלא.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share