יום שני, 26 במרץ 2012

טקס האחדמיה: קלע בול או פספס בענק?

אי שם בתחילת העונה ערך האח הגדול לדיירים את טקס פרסי האחדמיה, שהיה חגיגי, נוצץ ומכובד, אבל אנחנו בדקנו מה קורה בשורה התחתונה: מי הצדיק את התואר שקיבל ומי הפתיע בגדול?

ממש בתחילת העונה ערך האח הגדול לדיירים את טקס חלוקת פרסי האחדמיה, בו הם הוכתרו לזוכים בקטגוריות שונות. אז עוד הכל היה בגדר הימור, אבל היום, ממרחק של שלושה חודשים והיכרות עמוקה עם הדיירים אנחנו יכולים לבדוק: האם היה שם ניצוץ של אמת?
הדייר שיהפוך לאיקון אופנה: אביבית
אמנם זה היה במסגרת משימה, אבל כל דיירי הבית כבר עטו על עצמם ריסים מלאכותיים, וחנויות מדווחות על עלייה משמעותית במכירות. גם תוספות השיער של אביבית נכנסו למודעות של כולנו, ככה שבהחלט אפשר להכתיר את הזכייה בקטגוריה הזאת כ"בול פגיעה".
הדייר שיקבל חיקוי בארץ נהדרת: יוסי
לא ממש. דווקא אביבית היתה הראשונה לקבל חיקוי כזה, ולא הרבה אחריה גם קותי. יוסי, לפחות בינתיים, נשאר בחוץ.
הדיירים שיהפכו לזוג בבית: אביבית ושי
טוב, אז אי אפשר להגיד שיש כאן פספוס כי השניים באמת היו זוג, אבל אביבית ניהלה מערכת יחסים גם עם צבי, אביב וערן, איתו היא גם היתה מועמדת באותה קטגוריה - כך שמדובר, מבחינת ההימור, על חצי הצלחה בלבד.
הדייר שיעמוד הכי הרבה פעמים להדחה: זיוה
יכול להיות שזה היה נכון אם זיוה לא היתה מודחת מהבית כל כך מהר, אך העובדות מצביעות על כך שגם בקטגוריה הזאת - אביבית היא זו שהרוויחה את התואר, ובכבוד.
הדייר שיודח ראשון: ברי
למעשה, לא רק שברי לא הודחה ראשונה - היא לא הודחה כלל, אלא פרשה מרצונה ויצאה מהבית. הדיירת שהודחה ראשונה היא כמובן בטי, שגם היא היתה חלק מהדחה דרמטית בה יצא גם דודו, אך חזר וכעבור כמה ימים התחרט.
לסיכום, טקס פרסי האחדמיה לא יכול לזקוף לזכותו הצלחות רבות, אבל בינינו - עם כל הכבוד לטקס המכובד, מנצח אמיתי יהיה בעונה הזאת רק אחד, ורק בגמר הגדול.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share