יום ראשון, 18 במרץ 2012

"הפסקת השידור - הגנה על הפרטיות"

האח הגדול מסרב לרדת מן הכותרות - הפקת התוכנית טוענת כי קטיעת השידורים החיים למשך שעות ארוכות במקום לעבור למצלמה אחרת נועדה לא לפגוע במתמודדים ובמשפחותיהם, ולא כדי למנע מההפקה מבוכה
הפקת האח הגדול טוענת כי ההפסקות הארוכות וקטיעת השידור לפרקי זמן של כמה שעות נועדו לשמור על פרטיותם של דיירי הבית. ייתכן שההפקה מגיבה גם בעקבות דרישות מצד צופים זועמים הדורשים מהוט ומיס להתנתק מערוץ 20.

לטענת ההפקה, קיבלו הדיירים במהלך סוף השבוע מסרים ממשפחותיהם ומחבריהם, כחלק ממשימת "אבודים בשלג". היא הוסיפה כי בכל עונה נעשות הפסקות כאלו כדי לא לפגוע בפרטיות המתמודדים ובני משפחותיהם.

"הפסקות אלו נעשו באופן יוצא דופן וכבר השבוע יחזור ערוץ 20 לשידור רציף", נאמר בתגובת ההפקה, "הרגעים המרגשים מהמשימה, רגעים בהם צנעת הפרט אינה מופרת, יובאו במשדר המרכזי הערב בערוץ 2".

לשאלת News1 מדוע לא פשוט עוברים למצלמה אחרת בבית, נאמר כי כל דיירי הבית נמצאים באותה סיטואציה מביכה, ולכן הדבר בלתי אפשרי. לא ברור מדוע בחרה ההפקה להציג שקופית במקום לעבור כך סתם לחצר ולשדר חפצים דוממים.

דברי ההפקה תמוהים, בעיקר לנוכח כך שקטיעת השידור ביום חמישי האחרון נעשתה רק לאחר שהמתמודד סער סקלי נחשף לגזיר עיתון שעליו הופיעה כתבה על פרשת הכדורים הפסיכיאטריים של סער שיינפיין.

דיון בוועדת החינוך
ועדת החינוך, התרבות והספורט תקיים מחר (ב') דיון בפרשת הכדורים באח הגדול. ערוץ הכנסת (אפיק 99) יעביר את הדיון בשידור ישיר בשעה תשע בבוקר.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share