יום שבת, 10 במרץ 2012

מי העמיד את מי ולמה להדחה? (רשימה המלאה!)

אחרי יותר מחצי העונה הדיירים קיבלו הזדמנות לגלות את הפרצופים האמיתיים של החברים שלהם. הם צפו במשותף אחד בשני בזמן ההעמדה להדחה, כולל הנימוקים והסיבות, ואלו התוצאות: צבי, קותי ושרי מועמדים להדחה
ההעמדה להדחה השבוע הייתה שונה מכל מה שאנחנו והדיירים מכירים: בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול בישראל, ההעמדה להדחה נעשתה בצורה פומבית.
מדובר למעשה על שיאה של משימת הקיבוץ אשר התחילה ביום רביעי. כידוע, בקיבוץ כמו בקיבוץ כל ההחלטות מתקבלות בצורה משותפת. הדיירים לא יכלו להחליט שום דבר לבדם ונאלצו להשיג את דעת הרוב. חלק מהמשימות של חברי הקיבוץ היו להעמיד להדחה, כאשר לבסוף הם ידעו בדיוק מי העמיד אותם להדחה ושמעו את כל הנימוקים.

הרשימה המלאה וכל הנימוקים
צבי העמיד להדחה את סופי, כי היא לא הייתה חסרה לו בבית והיא כל הזמן עוקצת, ואת ערן כי הוא מרגיש שהם לא מכירים טוב. ערן העמיד להדחה את קותי כי הם לא מדברים כמעט כל העונה וחשוב לו שיהיו איתו דיירים איתם הוא יכול לתקשר. הדייר השני אותו העמיד ערן להדחה הוא צבי, כי הוא חדש "בקיבוץ".

לאחר מכן העמיד קותי להדחה את ערן כי לטענתו הוא עוד לא השתחרר מהתקרית שהייתה ביניהם ואת שרי - כי היא לא קרובה אליו כמו פעם. אביבית העמידה להדחה את יאנה כי לתחושתה היא לא מצליחה לקבל אותה כמו שהיא ואת שרי כי היא שופטת אותה. הבאה בתור בה הדיירים צפו היא יאנה, אשר העמידה להדחה את אביבית כי אין ביניהן חיבור ואת צבי מאותה סיבה. לאחר מכן הופיע סער על המרקע, אשר בחר להעמיד להדחה את צבי כי הוא "מתלהם" ו"לא מבין כמה מהעקרונות הבסיסיים ביותר של דמוקרטיה" ואת קותי, בגלל שלדעתו העניין שלו עם ערן נופח למימדים מעצבנים.

שרי העמידה להדחה את צבי כי הוא הכי פחות חבר שלה ואת קותי, כי היא מרגישה שהוא אסטרטג שבא רק לנצח. סופי העמידה להדחה את אביבית כי יש משהו בהתנהגות שלה איתו היא מרגישה לא בנוח, ואת צבי כי הוא דייר חדש איתו היא לא מבלה הרבה זמן. הבא בתור להיכנס לחדר האח הגדול היה תמיר, אשר התוודה בפני האח הגדול על זה שהוא מסתדר עם כולם והשיקולים שלו מבוססים על השאלה עם מי יש לו הכי הרבה שיחות נפש. כתוצאה משיקולים אלו בחר תמיר להעמיד להדחה את יאנה ושרי, ואף הוסיף שאפילו יאנה אמרה לו שאין ביניהם קרבה מיוחדת.
המועמדים להדחה: צבי, קותי ושרי.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share