יום שבת, 10 במרץ 2012

איתם ישראלי "גם אני רק בן אדם"

יום אחרי שהודח מבית האח הגדול, איתם ישראלי מתוודה שהוא דלוק על אביבית ומונה את הפייבוריטים שלו: תמיר, סער, יאנה וקותי
הוא נכנס לבית האח הגדול על תקן אחד הדיירים היותר מסקרנים, אבל עם הזמן דעכה נוכחותו של איתם ישראלי, המתמודד העיוור הראשון בתולדות "האח הגדול". "החודשיים האלה הספיקו לי לגמרי", אומר איתם יום אחרי שהודח מהבית עם עינב ויינר. "התקופה הזאת לא באה ברגל ואני בהחלט חושב שהגיע הזמן לצאת החוצה".
כשיצאת מהבית שידרו בין היתר את הקטע שיעל טוענת שאתה עוקצני וציני. ידעת שזה מה שהיא חושבת עליך?
"כן, היא אמרה לי את זה גם בבית. אסור לי להיות ציני? מותר לי".

מאיפה זה נובע?
"אני אשמור את זה לעצמי, אבל אני חושב שזה חשוב שזה קיים. בהקשר של יעל אני באמת מעריץ אותה על האומץ להגיד את זה. היו דיירים אחרים בבית שחשבו את זה ולא העזו להגיד. אפילו קים אמר לי שהוא מפחד להעמיד אותי להדחה כי איך זה ייתפס בחוץ שהוא מעמיד להדחה עיוור. אני חושב שהדיירים עברו תהליך ועם הזמן הבינו שלמרות המגבלה אני בן אדם בסופו של דבר".

איך זה שלא רבת עם אף אחד?
"לא היה לי על מה לריב עם אנשים. גם כשלא הסכמנו בסופו של דבר ידענו לשבת ולדבר, וכולם התנהלו בצורה יפה, לא בריבים. בחרתי לנהל את הוויכוחים בצורה יותר נאותה".

מה לגבי אביבית?
"אני קצת דלוק עליה אבל היא לא רצתה. די נעלבתי שאני היחיד בבית שהיא לא שמה עליו. האמת היא שבבית לא יצא לי להכיר אותה כל כך, אולי בחוץ נכיר יותר. אני חושב שבמידה מסוימת היא הפספוס שלי כי לא הצלחתי להעמיק איתה שיחות".

תשמור על קשר עם מישהו מהדיירים?
"יש כמה אנשים שכן. את רגב אני פוגש כבר היום ואולי אישן אצלו, ועם לירון כבר קבעתי לשבת. אני חושב שאשמור על קשר גם עם תמיר, יאנה, שרי וקותי".

מי לדעתך יגיע לגמר?
"הייתי רוצה שתמיר, סער, קותי ויאנה יגיעו לגמר".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share