יום שבת, 17 במרץ 2012

הרשימה של המועמדים להדחה והנימוקים

שרי, ערן, קותי, יאנה, סופי, אביבית, תמיר וגם סער, כולם מועמדים להדחה. הדיירים נכנסו אל חדר האח הגדול ומסרו שני שמות, בידיעה שכל דייר שאת שמו יגידו ייכנס אוטומטית אל הרשימה. אז מי בחר במי?
הרשימה החלקית והנימוקים
הדיירים מוזמנים לחדר האח הגדול למסור את שמות המועמדים שלהם להדחה, כאשר האח הגדול מעדכן כל דייר שהשבוע תתקיים הדחה כפולה וכל שם שיאמר בחדר, יועמד אוטומטית להדחה.
הדייר הראשון שנקרא לחדר האח הגדול הוא קותי. הדייר הראשון שהוא בוחר להעמיד להדחה הוא ערן, ולמרות שהייתה ביניהם שיחת הבהרה הוא הבן אדם הכי פחות קרוב אליו בבית. הדיירת השנייה שקותי רוצה להדיח היא שרי. הוא מסביר ששרי העליבה אותו באופן שבו תיארה אותו בהדחה הפומבית ושהוא יודע שבמידה ושניהם ישארו בבית, הריב ביניהם רק יגדל.
הדייר השני שנקרא לחדר האח הגדול הוא ערן, שבוחר להעמיד להדחה את קותי ויאנה כיוון שהם שני הדיירים שהכי פחות קרובים אליו בבית. אחריו אביבית נכנסת לחדר האח הגדול והדיירת הראשונה שהיא בוחרת להעמיד להדחה היא יאנה, כיוון שהיא נטפלת אליה ומשפילה אותה. הדיירת השנייה היא סופי,שמעירה לה הערות עוקצניות לגבי המראה שלה והבחירות שלה.
יאנה נכנסת לחדר האח הגדול ואומרת שהיא יודעת ששני הדיירים שהיא הולכת להעמיד להדחה יגיעו בוודאות לגמר. הראשונה היא אביבית, שעל אף שהיא יודעת שיש לב לב טוב, היא אומרת שהיא לא מצליחה לתקשר איתה. הדייר השני שהיא מעמידה להדחה הוא תמיר שמאוד העליב אותה שהוא בחר להדיח אותה בשבוע שעבר.
תמיר נכנס לחדר ומעמיד להדחה את שרי ויאנה שלמרות שהוא אוהב אותן, הן הדיירות הכי פחות קרובות אליו.
לאחר מכן נכנסת שרי. היא בוחרת להעמיד להדחה את אביבית בגלל שהיא בטוחה שכבר אמרו את השם שלה. היא מוסיפה שאין לה שום דבר רע להגיד על אביבית, אבל היא לא רוצה שגם תמיר יועמד להדחה.
המועמד השני שהיא בוחרת להעמיד להדחה הוא קותי, בגלל דרך ההתנהגות הילדותית שלו, והאופן שהוא תמיד רואה את עצמו כקורבן.
סופי בחרה להעמיד להדחה את אביבית, והדגישה שהיא לא עושה זאת בלב שלם. הדייר הנוסף אותו בחרה סופי להעמיד להדחה הוא סער, כשהיא מדגישה שהיא עושה זאת כי היא מאמינה שכולם צריכי להיכנס לרשימה והיא משערת שאף אחד לא יצביע לסער. סופי שבה והדגישה שגם סער היה מסכים איתה.
סער בחר להעמיד להדחה את אביבית, משום ש"יש בינינו הכי מעט הבנה", ולאחר לבטים בחר להעמיד גם את קותיף למרות שלטענתו רצה לא להעמיד אותו השבוע, אך חשב שזה לא יהיה הוגן לחפש דייר אחר במקומו
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share