יום ראשון, 11 במרץ 2012

סופי בבלוג מארגנטינה: "אני מרגישה בסרט"

הנציגה שלנו בגראן הרמנו קיבלה מצלמה אישית איתה תיעדה את כל החוויה בארגנטינה ממקור ראשון. מה היא עשתה בטיסה, איך העבירה את הזמן בלונדון ולמה היא מפחדת מבחורות שנראות טוב? צפו בבלוג המלא

סופי נבחרה על ידי ויקטוריה אירולגי לטוס לארגנטינה והצטיידה במצלמה אישית כדי לתאר את כל מה שעובר עליה. "אני בשדה בלונדון, מחכים לטיסת מעבר, וזו הייתה הפעם הראשונה שלי במחלקת עסקים", פתחה סופי. "אני חושבת איך יהיה עם החבר'ה החדשים, אבל כבר מתחילה להתגעגע לחברים בבית".

כשסוף סוף הגיעה למלון בארגנטינה תיעדה סופי את ההכנות האחרונות וגילתה כמה היא מתגעגעת לבשר: "מבחינתי כבר זכיתי!", הודתה. "אני מאוד מתרגשת ואני מקווה שיאהבו אותי בגראן הרמנו. אני מרגישה עוד יותר רחוקה מהבית כי עכשיו גם המשפחה שלי ושאולי לא יכולים לראות אותי".

"זה משהו הזוי בהחלט ואני מרגישה כמו בסרט", הכריזה סופי רגע לפני שנכנסה לבית ובזמן שסיירה מאחורי הקלעים. "הם לא לובשים כאן שום דבר. יש פה מלא כוסיות וזה לא מתאים לי. אני כל הזמן בורחת מכוסיות, ועכשיו תוקעים אותי עם מלא כאלה".

ואז, בשעה 17:00 לפי שעון ארגנטינה, נכנסה סופי אל הבית ועשתה היכרות עם הדיירים הארגנטינאים. מיד אחר כך היא גם בילתה איתם במסיבה, אכלה על האש וכמובן השתתפה במשימת הכדורגל בין היבשות. מתים לראות את סופי חווה את ארגנטינה מקרוב? צפו בבלוג המלא והבלעדי.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share