יום שני, 19 במרץ 2012

שרי ליאנה: "אל תפלי איפה שאני נפלתי"

במהלך שיחה על העבר, על העתיד ועל חלומות שיתפה יאנה את שרי בשאיפה שלה להיות שחקנית, וזכתה לעידוד מהמקום האישי ביותר: "אני מזהה אצלך דברים שאני מכירה מעצמי", אמרה לה שרי. צפו בשיחת בנות מעודדת

הדיירים כבר למעלה מחודשיים בבית, אבל הם לא שוכחים שיש גם עולם בחוץ. בשיחה אישית סיפרה יאנה לשרי על החיים שלה לפני שנכנסה לבית, וגם על חלום המשחק הגדול שהיא עוד מקווה להגשים. "כל פעם שאני עוברת עם האוטובוס ליד תיאטרון 'הבימה' אני מסתכלת וחושבת מתי תורי" שיתפה יאנה את שרי, שמצידה עודדה את יאנה להאמין שאין חלום גדול מדי.

"לא בא לי שתפלי איפה שאני נפלתי"
"את מפחדת להעיז, מפחדת לעשות" אמרה שרי וסיפרה ליאנה שהיא רואה בה דברים שהיא מכירה מעצמה. "לא בא לי שתפלי למוקומות שבהם אני נפלתי", היא אמרה ליאנה, ועודדה אותה להפסיק לפחד מביקורת ולהתחיל לפעול להגשמת החלומות שלה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share