יום ראשון, 18 במרץ 2012

קבלו הצצה: הדיירים מקבלים חיבוק מהמשפחות

הדיירים שנתקעו בסופת השלגים זכו לקבל הפתעה מיוחדת: חבילות מהבית, בתוספת חיבוק של אחד מבני המשפחה. צפו בהצצה למפגש עם המשפחות, אשר ישודר במלואו הערב בשעה 21:00

במהלך משימת השלג הודיע האח הגדול לדיירים שהם יוצאים לטיול מושלג וסוער. כל אחד מהם קיבל חליפה עבה, מעיל וכובע צמר ויחד הם יצאו אל הקור, אך לצערם הרכב המאולתר שלהם נתקע והם נשארו אבודים בשלג. היחיד שלא הספיק לצאת לטיול היה תמיר, שנשאר לבדו בבית וניסה למצוא מפתחות שיאפשרו לו לחלץ חלק מהדיירים. הדייר הראשון שחילץ היה קותי ואחריו הצטרפה גם יאנה אל הבית החמים והנעים.

אך שאר הדיירים שנשארו בשלג, אביבית, שרי, סער, סופי וערן זכו להפתעה נעימה במיוחד. בזמן שישבו וחיכו לאספקה נכנסו נינג'ות מכוסות, הניחו לידן חבילות ומיד אחר כך הוסיפו גם חיבוק. אף אחד מהדיירים לא הבין מה פשר החיבוק הלא ברור, עד שלבסוף נפל האסימון: מדובר בבני המשפחה.

אף אחד מבני המשפחה לא הורשה כמובן לדבר או לחשוף את עצמו, אך זה לא מנע מהדיירים להתרגש ולשמוח. צפו בקטע מתוך הפגישה של האבודים עם המשפחות, כאשר את המפגש המלא נוכל לראות הערב בשעה 21:00.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share