יום שבת, 17 במרץ 2012

הוקם צוות לבחינת הטיפול הנפשי ב"אח הגדול"

פרשת הכדורים הפסיכיאטרים בתכנית "האח הגדול": צוות משותף של הרשות השנייה וההסתדרות הרפואית יבחן אם הטיפול בכדורים פסיכיאטריים ניתן למשתתפי התוכנית ממניעים רפואיים בלבד, ולא בשל לחץ מצד ההפקה או שיקולים אחרים. מועצת הרשות השניה תקיים דיון מיוחד בנושא עם נציגי הזכיינית "קשת"
צילום: יח"צהרשות השנייה וההסתדרות הרפואית הקימו צוות משותף לבדיקת אופן הטיפול הנפשי בתכנית "האח הגדול". הוועדה, שתורכב מפסיכיאטרים ופסיכולוגים מומחים, תכריע אם הטיפול בכדורים פסיכיאטריים ניתן למשתתפי התוכנית ממניעים רפואיים בלבד, ולא בשל לחץ מצד ההפקה או שיקולים אחרים. בנוסף, תערוך השבוע מועצת הרשות השניה דיון מיוחד בנושא, בשיתוף נציגי זכיינית השידור "קשת".
מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, אמר בתכניתנו "שישבת" עם אסף ליברמן, "אם יסתבר שהתבצעו חריגות מהנהלים - נשקול עיצומים שונים, החל מקנסות ועד הורדת תוכניות מסוג זה מהמרקע".
חברת ההפקות של "האח הגדול", הגישה תביעה נגד מתמודד התוכנית סער שיינפיין על סך שלושה מליון שקלים. לטענת העותרים, חברת "קופרמן הפקות", שיינפיין גרם להוצאת דיבתה לאחר שפרסם כי החברה דחקה במשתתפי התוכנית ליטול כדורים פסיכיאטריים. בהודעת החברה נכתב: "שיינפיין ניסה לחזור לבמה התקשורתית באמצעות העלאת טענות כזב, כדי לקבל את הפרס הכספי שבו לא זכה במסגרת התוכנית".
נציגי קשת הופיעו ביום רביעי האחרון בפני מועצת הכבלים והלוויין, הגוף המפקח על שידורי ערוץ 20 של "האח הגדול", כחלק מדיון בנושא פרשת הכדורים הפסיכיאטריים. בדיון הבהירה המועצה לזכיינית כי אם יימצא שהופעל על המשתתפים ב"אח הגדול" לחץ כלשהו שפגע בכבוד המשתתפים - היא תפעל לסגירת הערוץ.
בתחקיר שפורסם ב"ידיעות אחרונות" מובאות עדויות של מתמודד העונה השנייה סער שיינפיין ושל שישה מתמודדים נוספים לשעבר שנשארו בעילום שם. לפי הטענות, הפסיכיאטר דוקטור אילן רבינוביץ' שיכנע אותם ליטול תרופות פסיכיאטריות מבלי להסביר להם את תופעות הלוואי, ואמר להם כי הדבר יסייע להצלחתם בתכנית. בהמשך פורסם תיעוד של פגישה שקיים הפסיכיאטר עם חברתו של המתמודד סער שיינפיין במהלך שהותו בבית. הוא חשף בפניה פרטים משיחותיו עם סער תוך כדי שהוא מודה שמדובר בעבירה על כללי המשחק.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share