יום שני, 12 במרץ 2012

שיינפיין: אוכל לחזור ל"האח הגדול" כחוויה מתקנת

למרות הדרמה ותביעת המיליונים, מתמודד "האח הגדול" שחשף את פרשת הכדורים הפסיכיאטריים לא פוסל השתתפות מחדש בריאליטי. "לא רוצה שיחשבו שאני מסכן", אומר שיינפיין
הוא כנראה הבין שזה עומד לקרות, אבל בימים האחרונים פליט "האח הגדול" סער שיינפיין, שפוצץ את פרשת הכדורים הפסיכיאטריים בתוכנית הריאליטי הפך שוב להיות שוב האדם המפורסם במדינה. ויותר מזה, הוא אפילו לא פוסל כניסה מחדש לתוכנית הריאליטי, למרות הכל. "אם זה היה חלום שצריך להתגשם, אז היה ההפך שלו, סיוט של כל מי שהולך לריאליטי. אני יוצא מהבית ההוא ויודע שמשהו רע קרה", הוא משחזר. היו לי תחושות בטן ומצב נפשי לא טוב, עם הפסקה של כדורים פסיכיאטריים במכה - שלושה כדורים ביום. ואז שמעתי שגם ההוא לקח וההוא לקח".
שיינפיין טוען שהפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' אמר לי שאם ייצא מהבית, יחווה משהו שלא יוכל לחיות איתו. "חשבתי אז מה אני עושה, והוא אמר שיש לו פתרון באמצעות כדור". כשנשאל אם לא נראה לו מוזר שלקח כדורים במסגרת התוכנית, ענה כי לא יודע, "אף פעם לא לקחתי כדורים. היום זה נראה לי מטורף אבל באותו רגע זה לא נראה לך מוגזם. שהרופא אומר לך שזה כדור של האלפיון העליון, אתה לוקח אותו. אחרי שהתחילו תופעות הלוואי הוא נתן לי כדור לטיפול בהפרעות אישיות וסכיזופרניה, אבל אני לא יודע את זה, חשבתי שאני לוקח כדור להפרעות שינה. שנתיים אחר כך אני מתהפך עם עצמי וחושב על איך רבינוביץ' עשה לי דבר כזה, איך לא עזבתי את התוכנית".
"ברור שזה כואב לי, כי כל הסיפור מונח לפניכם. אחרי זה אומרים עליי שאני בכיין? הדבר האחרון שאני רוצה הוא שיחשבו שאני מסכן. אני אדם שחווה טראומה קשה וחווה אותה עד היום. כל פרומו של האח הגדול מכניס אותי למיטה". כשנשאל אם יחזור שוב להתמודדות ב"האח הגדול", שיינפיין עונה כי הוא חושב על זה כחוויה מתקנת. "עלה לי לראש לחתום על כל מיני חוזים לפני. תן לי חוויה מתקנת, שאשב שם בליווי מישהו שיעזור לי. אולי, לא יודע".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share