יום רביעי, 21 במרץ 2012

סופי: "אני מעריכה את כולם, חוץ מאביבית"

אין לה חרטות על שום דבר, היא לא שונאת את אביבית אבל לא חושבת שהיא צריכה להגיע לגמר והיא מודה שכנראה לא הייתה מספיק מעורבת בעניינים המהותיים של הבית. ליוונו את סופי בדרך הביתה ונתנו לה הזדמנות לדבר על הכל

למרות שהיא הספיקה לבלות בבית האח הגדול 80 ימים ואפילו לנסוע לארגנטינה, החליטו הצופים שסופי קרבצקי תהיה המודחת האחת עשרה. האם היא הופתעה? אם שופטים לפי הפרידה מהחברים, היא דווקא הייתה מוכנה לזה: "אני הכי שלילית בעולם. יש אכזבה קטנה, אבל התחושה מדהימה. אני בנאדם ריאלי ואני מבינה שלא הודחתי כי לא אהבו אותי. כנראה שלא הייתי מעורבת בעניינים מהותיים - מערכת יחסים או ריב", מספרת סופי לאיילה רשף.

"היו רגעים שאיבדתי את זה אבל אני חושבת ששלטתי בעצמי יופי, ויחסית גם אהבתי את כולם מאוד. אפילו לא עיצבנו אותי", היא מודה. "זה היה חלום שלי שיבחרו בי לתכנית. זה הזוי: סופי הצליחה להיכנס לאח הגדול. לא חשבתי עד הרגע שאהיה בפנים, רק שיקבלו אותי".

"הניתוק היה הכי קשה ורוב הזמן לא היה מה שיבדר אותי. רוב היום פשוט השתגענו. הפכנו לאלופים במריחת זמן", נזכרת סופי. "אבל חוץ מהרגעים הקשים היו רגעים טובים. כל שבוע שנשארתי במשימה היה בשביל רגע שיא. והיה כמובן את ארגנטינה - אני באתי לנפוש, והם פינקו אותי, הכינו לי אוכל, השתזפתי וממש היה לי כיף שם", מספרת סופי. "רק מה? המיטה שלהם שם על הפנים".

"רציתי להגיע לגמר בגלל מי שאני"
"האמת שחשבתי ששרי תצא", היא אומרת. "ולכן אני מופתעת גם ממני וגם מערן. אני ואביבית התחלנו כחברות אבל הרגשתי שהיא כל הזמן מתעסקת רק בעצמה. לא היה לי קל עם השטחיות ופתאום ירד לי הרצון להיות גם איתה וגם עם רגב. היום אני מרגישה מאוד קרובה ליאנה והיא בהחלט בנאדם שאני רואה את עצמי מבלה איתו. את כל השאר, חוץ מאביבית, אני מעריכה בטירוף. לא קל איתה. אולי בנסיבות אחרות יכול להיות שהיה לי כיף לצאת איתה. אני לא שונאת אותה אבל כשאני שומעת אותה מדברת עולה בי פיוז קטן שאני לא יכול להסביר אותה. היא צריכה תשומת לב, אוהבת שיש לה גבר בחיים ולמרות שגם אני בנאדם של מערכות יחסים אני לא צריכה כל הזמן שאני יפה או משהו".

"הכי קל לי להמר ששרי או סער יהיו הבאים שיעופו, אבל אי אפשר לדעת", מסכמת המודחת. "אני הייתי רוצה בגמר את סער, תמיר, קותי, יאנה ושרי. מן הסתם, מי שלדעתי הכי צריכה לצאת היא אביבית. אני לא חושבת שאנשים הגיעו עם אסטרטגיה אלא פשוט היו מה שהם. גם אני רציתי להגיע לגמר בזכות מי שאני".

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סופי מצחיקה והכי שפוייה שם אהבתי אותה,הכי עם רגליים על הקרקע.קצת קוטרית אז מה,כולנו מקטרים על כל מיני דברים.

אנונימי אמר/ה...

סופי אדירה! עם כמה שהיא הייתה מופתעת היא נתנה את ראיון ההדחה הכי מצחיק שהיה.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share